Przetargi.pl
„Modernizacja ulicy Sapety w Imielinie - etap 2 i 3.”

Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2255505, , fax. 32 2254119
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
    ul. Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 2255505, , fax. 32 2254119
    REGON: 27258687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ulicy Sapety w Imielinie - etap 2 i 3.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie dotyczy modernizacji ulicy Sapety w Imielinie etap – 2, tj. odcinek od dz. nr 571/56 do skrzyżowania z ulicą Skalna oraz etapu – 3 obejmującego budowę kanalizacji deszczowej do odwodnienia drogi. Niniejsze zadanie obejmuje roboty budowlane w zakresie: • robót rozbiórkowych i ziemnych, • robót drogowych (nawierzchnie - asfaltowe oraz z kostki betonowej, krawężniki, obrzeża, zjazdy, zieleńce), • robót instalacyjnych (kanalizacja deszczowa), • robót instalacyjnych (przebudowa sieci napowietrznej niskiego napięcia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty. Należy zwrócić uwagę, że projekt nie jest podzielony na etapy. Poszczególne etapy zadania wynikają jedynie z przedmiarów. Niniejsze zamówienie dotyczy tylko etapu 2 i 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25.08.2017r. do godz. 10:55.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium (kserokopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach