Przetargi.pl
Modernizacja ulicy Plażowej na długości 320 m od km 0+00 do km 0+320 oraz 80 m zjazdy

Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3761266, 3761257 , fax. 048 3761266
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą
    ul. Rynek 1 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 048 3761266, 3761257, fax. 048 3761266
    REGON: 00054530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulicy Plażowej na długości 320 m od km 0+00 do km 0+320 oraz 80 m zjazdy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia określa przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form wymienionych w ustawie prawo zamówień publicznych w zależności od wyboru Wykonawcy. Jeżeli wadium jest w noszone w pieniądzu do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu kwoty wadium na konto nr 12 9135 0008 0000 1179 2000 0050. Dowód wniesienia wadium w pozostałych formach również należy w formie oryginału załączyć do oferty. Wadium musi obejmować termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach