Przetargi.pl
Modernizacja ul. Żeromskiego w Kątach Wrocławskich

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 907 219 , fax. 713 907 219
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 713 907 219, fax. 713 907 219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Żeromskiego w Kątach Wrocławskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: „Modernizacja ul. Żeromskiego w Kątach Wrocławskich” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) Drogi, b) Kanalizacji deszczowej , c) Oświetlenia drogowego, d) Wdrożenie stałej organizacji ruchu drogowego. UWAGA: 1. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do wyceny robót i sporządzenia kosztorysu ofertowego. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków zgodnie z wymogami prawa budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji zadania. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia księgi obmiarów robót. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy winno obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, STWiORB, opisu przedmiotu umowy, w tym również koszty nie ujęte w w/w dokumentacji projektowej obejmujące wykonanie robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, koszty ewentualnych odszkodowań powstałych z winy Wykonawcy, dokumentacji powykonawczej, zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów i innych obowiązków Wykonawcy zawartych w umowie. 8. Wykonawca wykona prace towarzyszące, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie przedmiotu Umowy, inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 2 egz. 9. Miejsca pracy i drogi transportowe muszą być utrzymane w czystości, a odpady i opakowania na bieżąco sprzątane i składowane w wyznaczonych do tego celu miejscach. 10. Wywóz nadmiaru ziemi i gruzu z budowy na składowisko wykonawcy wraz z utylizacją. 11. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy winny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 12. Wykonawca zrealizuje, w ramach wynagrodzenia, potrzebne roboty tymczasowe, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz urządzenie placu budowy, w tym wykonanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, zasilania w energię elektryczną i wodę – stosownie do potrzeb budowy, ogrodzenie, a w szczególności umieści na budowie, w widocznym miejscu, tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, a także zapewni realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane. 13. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych robót, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pieszych w obrębie realizowanych robót. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy. 15. Wykonawca zapewni stały dozór nad wbudowanym mieniem do dnia odbioru końcowego. 16. Wykonawca zapewni dojścia do nieruchomości położonych przy budowanej drodze przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zapewni dojście dzieci do szkoły znajdującej się przy ul. Żeromskiego. 17. Wykonawca zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 18. Wykonawca winien utrzymać w należytym stanie teren budowy. 19. Po zakończeniu robót Wykonawca uporządkuje teren przyległy do terenu budowy. 20. Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody, energii, ogrzewania, zrzutu ścieków i inne dla potrzeb budowy. 21. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca sporządzi plan BIOZ. 22. Wykonawca usunie natychmiast docelowo wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, w trakcie realizacji robót. 23. Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien uczestniczyć w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 24. W dniu zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu zakończenia robót i wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca przekaże Inspektorowi nadzoru operat kolaudacyjny, o którym mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 lit. a) Umowy lub § 6 ust. 4 pkt 2 lit. a) Umowy. Niedostarczenie operatu kolaudacyjnego dla celów odbioru robót jest uważane jako nie zakończenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu ( PLN) należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich na rachunku 62-9574-0005-2001-0000-0101-0005. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: „Wadium w postępowaniu na: Modernizacja ul. Żeromskiego w Kątach Wrocławskich”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach