Przetargi.pl
„Modernizacja ul. Janowskiej bocznej w Mysłowicach”.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.myslowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ul. Janowskiej bocznej w Mysłowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Modernizacja ul. Janowskiej bocznej w Mysłowicach”. 2. Kolejność realizacji zadania inwestycyjnego: 2.1) budowa kanalizacji deszczowej; 2.2) budowa sieci wodociągowej i przyłączy; 2.3) budowa drogi ze zjazdami do posesji. 3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 7 do SIWZ (dokumentacja projektowa zawierająca projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiORB), w tym w szczególności: 3.1) kanalizacja deszczowa: – budowa 2 szt. studni rewizyjnych o średnicy 1000 mm, – budowa 2 szt. studzienek ściekowych ulicznych, – ułożenie przykanalików o średnicy 160 mm do wpustów ulicznych, – ułożenie kanału o średnicy 200 mm i długości 58,00 m; 3.2) sieć wodociągowa: – montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD), w tym sieć o średnicy Dz 110 mm – długość 162,00 m, przyłącza o średnicy Dz 63,00 mm o długości 89,00 m, – montaż hydrantów o średnicy 80 mm, 2 kpl, – montaż zasuw o średnicy do 65 mm, 8 kpl; 3.3) droga i zjazdy: Przebudowywana droga ma posiadać nawierzchnię z kostki betonowej koloru szarego i konstrukcji nawierzchni odpowiedniej dla kategorii ruchu KR 2. Parametry techniczne drogi: – długość – 156,00 m, – szerokość jezdni – 5,00 m. Przekroje charakterystyczne i konstrukcja nawierzchni drogi: Jezdnia: – warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego – 8 cm, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, – podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie – 20 cm, – podsypka piaskowa – 20 cm. Zjazdy: – warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru grafitowego – 8 cm, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, – podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie – 20 cm, – podsypka piaskowa – 20 cm. Krawężniki wystające, obniżone najazdowe, łukowe, skosy: – krawężniki betonowe uliczne wibroprasowane o długości 327,00 m. Na łukach stosować krawężniki łukowe odpowiednie do zaprojektowanego promienia wyokrąglenia, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubości 5 cm, – ława z betonu C 12/15 w kształcie litery L o wymiarach najdłuższych boków 35 x 30 cm. Obrzeża: – obrzeża betonowe 8 x 30 cm o długości 113,00 m, – podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubości 5 cm, – ława betonowa z oporem obustronnym C 12/15. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: nawierzchnia jezdni – 780,00 m2, zjazdy – 150,00 m2, zieleń – 400,00 m2. Obramowania ww. elementów powierzchni zagospodarowania terenu należy wykonać z krawężników wystających, krawężników najazdowych, krawężników wtopionych, łukowych, ukosowanych i obrzeży betonowych o łącznej długości 440,00 m. 4. Rozwiązania równoważne: 4.1. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 4.2. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 4.3. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: – wykonanie pomiarów liniowych w terenie, – wykonanie wykopów ręczne, – wykonanie wykopów mechaniczne, – wykonanie podłoża z materiałów sypkich, – ułożenie kanału z rur PVC, – wykonanie obsypki i podsypki ułożonego kanału, – wykonanie wykuć otworów w studniach i studzienkach betonowych, – montaż przejść szczelnych w wykutych otworach, – betonowanie styków przejść szczelnych ze ściankami studni, – odwóz nadmiaru ziemi i gruzu, – montaż ażurowego umocnienia ścian wykopu, – demontaż ażurowego umocnienia ścian wykopu, – zasypanie wykopów ręczne, – zasypanie wykopów mechaniczne, – monitoring wykonanego rurociągu, – montaż studni kanalizacyjnych, – montaż studzienek ulicznych ściekowych, – izolacja powierzchni studni, – izolacja powierzchni studzienek ściekowych, – zasypanie wykopów przy studniach, – zasypanie wykopów przy studzienkach, – montaż urządzeń zabezpieczających istniejące uzbrojenie nadziemne i podziemne, – demontaż urządzeń zabezpieczających w odpowiednim zakresie, – opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, – uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, – montaż oznakowania wynikającego z projektu tymczasowej organizacji ruchu, – demontaż oznakowania tymczasowej organizacji ruchu, – opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, – uzyskanie zatwierdzenia projektu docelowej organizacji ruchu, – montaż oznakowania wynikającego z projektu docelowej organizacji ruchu, – utrzymanie ciągłości ruchu pieszego i samochodowego w rejonie prowadzonych robót, – wykonanie prób szczelności ułożonych kanałów rurowych, – wykonanie płukania ułożonych rur wodociągowych, – wykonanie dezynfekcji rur wodociągowych, – montaż hydrantów nadziemnych, – włączenie wykonanej sieci wodociągowej do istniejącego wodociągu, – montaż oznakowania miejsca włączenia, – rozebranie istniejącej nawierzchni, – rozebranie krawężników betonowych, – rozebranie chodników, – rozebranie podbudowy z kruszywa, – wykonanie koryta pod nową podbudowę, – wykonanie nowej podbudowy, – ułożenie krawężników, – ułożenie obrzeży, – ułożenie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, – ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, – regulacja pionowa elementów urządzeń podziemnych, – plantowanie poboczy, – ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej, – wykonanie trawników, – malowanie oznakowania poziomego, – wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz z naniesieniem zmian na zasoby geodezyjne właściwego ośrodka geodezyjnego, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Szczegółowy opis czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę zawarto w STWiORB (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: – czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osobę/y pełniącą/e samodzielną/e funkcję/e techniczną/e w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z późn. zm.), – czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca/y jest/są zobowiązany/i wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. W niniejszym postępowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w pkt 9 formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie zgodnej z poniższymi zasadami. 6.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 6.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.7. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.8. Pełnomocnictwo wykonawcy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawia pełnomocnika w zakresie przez siebie wskazanym, składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach