Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części A budynku szkoły podstawowej w Serocku przy ul. Pułtuskiej 68 (nr ew. dz. 31/4 i 48/2 obręb 07) ze zmianą użytkowania na oddziały przedszkolne oraz budową podjazdu dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy PRACOWNIA PROJEKTOWA “ARKUS” Andrzej Rudnicki, ul. Mehoffera 162N, 03-081 Warszawa. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze związane z zabezpieczeniem placu budowy; 2) rozbiórkę istniejących warstw nawierzchni podłogowych; 3) wykonanie otworów w stropach Teriva pod projektowaną windę gastronomiczną; 4) wykonanie przebić w ścianach zewnętrznych pod nawiewniki; 5) wykonanie rozbiórki ścian zaznaczonych na rysunkach; 6) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; 7) wykonanie nadproży w istniejących ścianach oraz rozbiórka części ścian pod nadprożami; 8) wykonanie zamurowań; 9) murowanie projektowanych ścian działowych i nośnej dla windy gastronomicznej; 10) wykonanie fundamentu pod ścianę nośną dla windy gastronomicznej; 11) wymurowanie w ścianach nadproży prefabrykowanych, 12) wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych pod nawietrzaki; 13) wykonanie wieńców na ścianach nośnych dla windy gastronomicznej; 14) wykonanie gładzi gipsowej na tynkach wewnętrznych; 15) wykonanie nowych posadzek z gresu i wykładziny obiektowej; 16) montaż okien i drzwi; 17) wykonanie izolacji cieplnej w przedsionku; 18) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych w sanitariatach; 19) wykonanie obudów pod sufitami wokół instalacji sanitarnych i wentylacji; 20) przebudowa i wykonanie nowych instalacji wewnętrznych; 21) wykonanie aranżacji pomieszczeń z uwzględnieniem zabudowy meblowej stałej oraz wyposażenia ruchomego zgodnie z projektem aranżacji wnętrz oraz projektem wyposażenia, w tym zakup i dostawa elementów aranżacji i wyposażenia wnętrz obejmujących: meble w zabudowie stałej na wymiar, meble gotowe tj. szafy, biurka, szafki, osłony na grzejniki, rolety okienne, wyposażenie łazienek, biurka i krzesła biurowe, meble gabinetowe, tablice korkowe, naklejki winylowe, krzesełka, dywany, itp.; 22) wykonanie innych robót budowlanych przewidzianych dokumentacją projektową. 3.3 Warunki realizacji zadania i założenia inwestycyjne. Przedmiotowy obiekt, część A budynku szkoły, jest 3-kondygnacyjnym budynkiem łączącym budynki szkoły i przedszkola. Na pierwszej kondygnacji znajduje się wejście do obiektu i kotłownia oraz zaplecze kuchenne obsługujące szkołę i przedszkole. Zaplecze kuchenne nie jest dostępne z łącznika. Na drugiej kondygnacji znajduje się jeden oddział przedszkolny „0”, biblioteka, sale lekcyjne, gabinet pedagoga oraz sanitariaty. Z poziomu I piętra można przejść do głównego budynku szkoły. Na drugim piętrze znajdują się dwa oddziały przedszkolne „0”, gabinety terapii oraz sanitariaty. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych wydawane są w stołówce szkolnej na poziomie pierwszej kondygnacji głównego budynku szkoły. Droga do stołówki wiedzie z łącznika (części A) przez II kondygnację głównego budynku szkoły, następnie klatką schodową na kondygnację I, gdzie zlokalizowana jest stołówka. Inwestycja polega na przebudowie części A budynku szkolnego i wydzieleniu 4 oddziałów przedszkolnych dla dzieci 6-letnich, towarzyszące im szatnie, sanitariaty, część administracyjną i zaplecze socjalne dla nauczycieli. Budynek zostanie również dostosowany do przepisów ochrony ppoż. obowiązujących dla oddziałów przedszkolnych. Klatka schodowa zostanie wydzielona pożarowo i zostanie wprowadzony system oddymiania za pomocą okien oddymiających, w miejscu istniejącego okna nad najwyższym spocznikiem. Na kondygnacji I, w strefie wejściowej, znajdują się 3 zestawy okienno-drzwiowe. W pierwszym, licząc od zewnątrz, zostaną wymienione drzwi i jedno okno w celu uzyskania szerokości wyjścia ewakuacyjnego. Drugi zestaw zostanie zlikwidowany w celu uzyskania pojedynczego przedsionka. Trzeci zestaw okienno-drzwiowy zostanie wymieniony na nowy z odpowiednimi parametrami dla drzwi zewnętrznych. Fragment budynku będący wcześniej wewnętrzną częścią, zostanie ocieplony na ścianach i stropie 15cm warstwą wełny mineralnej λD = 0,041 W/mK. Ściana magazynu znajdującego się pod klatką schodową oraz słup zostaną obudowane płytami gk ppoż. do wymaganej odporności pożarowej. Drzwi do magazynu zostaną wymienione na nowe z odpowiednią odpornością pożarową. Zaplecze kuchenne, w części magazynowej, zostanie w minimalnym stopniu przebudowane w celu zlokalizowania windy gastronomicznej, z pomocą której będzie można dostarczać posiłki i odbierać naczynia z oddziałów przedszkolnych na II i III kondygnacji. Na kondygnacji II, w miejscu istniejącej biblioteki szkolnej, zaprojektowano dwa oddziały przedszkolne, każdy dla 22 dzieci. Istniejące sanitariaty zlikwidowano i zaprojektowano nowe pomieszczenie sanitarne, dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Na kondygnacji wydzielono dwa zespoły szatni obsługujące dzieci ze wszystkich czterech oddziałów. Nowa lokalizacja biblioteki została przewidziana w miejscu trzech połączonych pomieszczeń. Biblioteka zostanie oddzielona funkcjonalnie i pożarowo od części przedszkolnej i będzie miała bezpośrednie połączenie z częścią szkolną. Na kondygnacji III istniejące dwa oddziały przedszkolne zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów pożarowych. Istniejący zespół sanitarny zostanie przebudowany i dostosowany dla dzieci 6-letnich. Jedna z sal pomieści część administracyjną (gabinet dyrektora) i pomieszczenie magazynowe. Kolejna sala będzie służyła zajęciom indywidualnym dla dziecka i nauczyciela. Zaprojektowano również pomieszczenie socjalne i sanitarne dla nauczycieli oraz pomieszczenie na środki czystości. W celu dostarczania posiłków do oddziałów przedszkolnych zaprojektowano windę gastronomiczną z przystankami na wszystkich kondygnacjach. Na poziomie I kondygnacji winda będzie obudowana pożarowo w celu wydzielenia ze strefy pożarowej kuchni. Winda będzie dwudzielna – kabina na posiłki transportowane w zamkniętych pojemnikach i kabina na brudne naczynia. W związku z tym winda posiada dwa okna podawcze z dwóch różnych stron na każdej kondygnacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wraz z ofertą (formularzem ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ) wykonawca winien złożyć: 6.1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, 6.1.2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. 6.1.3 kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót przy uwzględnieniu metody szczegółowej sporządzony w wersji papierowej i wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD w formacie ath lub innym pozwalającym na odczytanie w powszechnie stosowanych w budownictwie programach kosztorysowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach