Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego - w czterech niezależnych częściach

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku przy ulicy Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego - w czterech niezależnych częściach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budowlanego III i II piętra budynku administracyjno - biurowym przy ulicy Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim . Drugie i trzecie piętro budynku aktualnie nie jest użytkowane. Remont ten obejmuje część I przetargu: • Prace tynkarsko malarskie z gipsowaniem ścian i sufitów w pokojach i malarskie w korytarzach III i II piętra budynku ( wyłączone z eksploatacji) • Zerwanie istniejącej starej wykładziny z ścian korytarzy i części pokoi ( 3 i 2 piętro), • Wykucie z muru starych ościeżnic drzwiowych oraz wykucie otworu w ścianach nośnych pod nowe drzwi wejściowe do pokoi, • Wymianę posadzki w pokojach i korytarzach na tarkett z wywinięciem na ściany • Zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do pokoi pełnych drewnianych wraz z ościeżnicami drewnianymi, • Wymianę stolarki drzwiowej drewnianej na obu klatkach schodowych na przeciwpożarową zgodnie z dokumentacją dotyczącą odymiania budynku, • Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach socjalnych z wymianą rur na PCV i PE oraz osprzętu, W Części II przetargu: • Wykonanie instalacji oddymiającej na obu klatkach schodowych zgodnie z dokumentacją ( załącznik nr 8 do SIWZ) obejmującą dwa okna odymiające, centralę oddymiania z akumulatorami, optyczne czujki dymu, dwa okna napowietrzające z siłownikami, przyciski oddymiania z sygnalizacja), W części III przetargu: • Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami mineralnymi 60 x 60 cm na korytarzach III, II, I piętra i parteru ( bez przed-sionka przy wejściu). Ze względu na trwającą wymianę instalacji elektrycznej w budynku sufity należy wykonać zgodnie z podanym harmonogramem ustalonym z wykonawcą prac: III piętro od 20 ÷ 30. 04.2020 roku, II piętro od 04 ÷ 15. 05.2020 roku, I piętro od 18 ÷ 30. 05.2020 roku, parter od 01 ÷ 18. 06.2020 roku, W części IV przetargu: • Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku zgodnie z dokumentacją ( załącznik nr 8c do SIWZ). .Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załączniki Nr 8a ( budowlany część I, II i III przetargu) i 8d ( część IV przetargu SAP) do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wy-konania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac związanych z oddymianiem obu klatek schodowych budynku ujęty jest w – Projekcie Wykonawczym Systemu Oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku administracyjno – biurowym przy ulicy Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim przez Firmę P.H.U. Zwarcie Leszek Boguszewski Żaby 28A, kod 96-300 Baranów, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac związanych z wykonaniem instalacji SAP – ujęty jest w Projekcie Wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w Budynku Administracyjno-Biurowym przy ulicy Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim przez Firmę NC CONTROL Tomasz Piwowarski Konstantów 49, kod 05-870 Błonie, stanowiącej załącznik nr 8c do SIWZ. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Wydział Komunikacji na parterze budynku i Powiatowy Urząd Pracy i PINB na II piętrze będą normalnie funkcjonować w trakcie prac. Prace w korytarzach na I i II piętrze oraz parterze będą możliwe w dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele pod warunkiem uzgodnienia tego z zamawia- jącym. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert zawierających rozwiązania równoważne z tym, że pa-rame- try zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych ( STWiORE) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: • robót związanych z oddymianiem i instalacją SAP ( ppoż).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części I przetargu w wysokości 25.000,0 zł. oraz części IV przetargu ( SAP) w wysokości 7.000,0 złotych Na część II przetargu ( oddymianie) i III ( sufity podwieszane) nie jest wymagane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by wszystkie prace budowlane (tzw. pracownicy fizyczni) wykonywane w ramach udzielanego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1. Kwotę łączną z kosztorysu ofertowego ( części na którą się składa ofertę) należy wstawić do Formularza ofertowego. 2) Wypełnionego Kosztorysu ofertowego - Załącznik nr 8a do SIWZ dla robót budowlanych, oddymiania i sufitów podwieszanych, i 8b dla instalacji ppoż. ( SAP) oraz Tabeli Kosztowej Załącznik nr 8f do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zaso-bów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 6) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozu-mieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) dowód wniesienia wadium, 8) oświadczenie RODO wg załącznika nr 11, 9) wykazu wykonanych prac wraz z referencjami zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach