Przetargi.pl
„Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie”

Miasto Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 520 62 16
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno
    Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 520 62 16
    REGON: 411050445
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie przy ul. T. Rejtana 1, działka nr 26/36 obręb 0005.AR_124 Zaborowo, jedn.ewid.306301_1, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.Na realizację projektu „Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie” Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 2/2021/3990/PolskiLad.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach 45261215-4 – pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych45260000-7 – roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 3. Zakres prac modernizacyjnych szkoły obejmuje m.in.:3.1. modernizację dachu hali sportowej,3.2. wymianę pokrycia dachowego części budynku szkoły,3.3. modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego znajdującego się na hali sportowej poprzez wymianę opraw i źródeł światła na energooszczędne (typu LED),3.4. montaż odnawialnych źródeł energii tj. montaż baterii paneli fotowoltaicznych,3.5. modernizację sanitariatów, szatni, sali do zajęć korekcyjnych,3.6. wymianę stolarki drzwiowejUWAGA!Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły. Obligatoryjna przerwa w prowadzonych pracach na obiekcie nastąpi na czas przeprowadzenia przez Szkołę egzaminów ośmioklasisty w terminie 23, 24, 25.05.2023r. Prowadzenie robót popołudniu, w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania w stałym porządku udostępnionych na czas budowy pomieszczeń wspólnych szkoły (np. korytarze) w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru obiektu (szkoła) i bezpieczeństwa uczęszczających tam uczniów. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym, który wyznaczy terminy i godziny oględzin. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu (projekcie architektoniczno-budowlanym) oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.5. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, przedmiary robót, STWiORB. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w następujących dokumentach (kolejność ważności dokumentów):1) Umowa wraz z załącznikami, SWZ oraz Oferty Wykonawcy,2) Projekt zagospodarowania terenu (projekt architektoniczno-budowlany), projekty techniczne3) STWiORB,4) Obowiązujące przepisy techniczne, wiedza techniczna i normy obowiązujące w danym zakresie.5) Przedmiar robót, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (poz.1065)2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213),3) ewentualne materiały porozbiórkowe, należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach