Przetargi.pl
Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowergo w Nurcu-Satcji.

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowergo w Nurcu-Satcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pomieszczeń szatni sportowej, wyrównanie nawierzchni boiska sportowego oraz wymiana ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu-Stacji przy ul. Świerczewskiego. Zakres robót obejmuje dwa etapy wykonania: 1.Wymiana ogrodzenia oraz wyrównanie płyty boiska: - I etap - demontaż istniejącego ogrodzenia / materiał do zwrotu dla zamawiającego/ - wykonanie wymiany ogrodzenia z siatki w kątowniku na panele ogrodzeniowe o wys. 90 cm, - montaż bramy i 2 szt. bramek wejściowych na boisko - częściowy demontaż ogrodzenia wykonanego z siatki i montaż nowej siatki stalowej z drutem mocowanym górą i dołem siatki o wysokości 90 cm. - rekultywacja płyty boiska poprzez nawiezienie czarnoziemu z zagęszczeniem i zwałowanie boiska. - wykonanie 10-ciu ławek z oparciem i montażem przy istniejących ławkach. 2.Modernizacja szatni przy stadionie sportowym. - II etap - obłożenie ścian i sufitów z paneli PCW pomieszczeń szatniowych, - ułożenie glazury w pomieszczeniach pryszniców, - ułożenie podłogi z terakoty, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie nowej węwnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie montażu pryszniców szt. 4, umywalek szt 3,sedesów szt.2 wraz z podejściem i odejściem, - wykonanie ścianek działowych - zabudowa sedesów, - wykonanie elewacji budynku styropianem gr. 5 cm+ tynk akrylowy /ściany, strop i słupy/, - wymiana pokrycia wraz z więźbą dachową w części garażowej na pokrycie z blachy trapezowej, - skucie posadzek tarasu i wykonanie nowej z betonu. Gruz powstały podczas prowadzenia prac należy przetransportować ze stadionu sportowego na odpowiednie składowisko - koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki nadający się do wykorzystania winien zostać odwieziony w miejsce składowania uzgodnione z inwestorem i inspektorem nadzoru. Pozostałe materiały (po uzgodnieniu z inwestorem) lub odpady z rozbiórki winny być zagospodarowane przez wykonawcę we własnym zakresie. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w SIWZ. Pozostałe roboty powinny być uwzględnione przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji. Odbiór częściowy i końcowy robót będzie dokonany po spełnieniu przez Wykonawcę następujących warunków: - zakończeniu wszystkich prac przewidzianych do realizacji w danym etapie w SIWZ i przedmiarze robót, ST wg etapów wykonania. Ponadto Wykonawca winien przedłożyć uzupełniony dziennik budowy, protokoły odbiorów częściowych i atesty na materiały budowlane. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołów odbioru częściowego oraz końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem robót. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od dnia dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest: I etap modernizacja ogrodzenia i płyty boiska - do 25 listopada 2013r. II etap modernizacja szatni - do 15 lipca 2014r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru robót. Ze względu na specyfikę robót budowlanych oraz warunki atmosferyczne dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie robót, dotyczących zakresów robót oraz terminów ich wykonania, przewidzianych do realizacji w ramach poszczególnych etapów - jednakże wartość wykonanych robót powinna być zachowana dla poszczególnych etapów. Za niekorzystne warunki atmosferyczne Zamawiający uznaje warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w szczególności temperaturę powietrza poniżej 0°C w dzień (utrzymującą się ciągiem przez okres min. 3 dni), gwałtowne opady deszczu, deszczu ze śniegiem, śniegu (utrzymujące się ciągiem przez okres min. 3 dni). Zmiana harmonogramu robót (pod każdym względem) wymaga akceptacji Zamawiającego oraz winna być dokonana w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm./. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku: 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu -Stacji Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jako jego brak. 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 21.10.2013r. do godz. 11.00. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach