Przetargi.pl
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku UKS w Gdańsku

Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-362 Gdańsk, ul. Chłopska 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5533664 , fax. 058 5533895
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Chłopska 3 3
    80-362 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5533664, fax. 058 5533895
    REGON: 19002759500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku UKS w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w budynku UKS w Gdańsku zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacją w podziale na etapy. Etap I -wykonanie robót w piwnicy, na parterze i trzecim piętrze, Etap II- wykonanie robót na piętrze pierwszym, drugim i czwartym. Wykonawca może złożyć ofertę na oba etapy łącznie lub na pojedyńczy etap. W przypadku złożenia oferty na oba etapy w składanej dokumentacji należy uwzględnić etapowość ( oświadczenia, duk formularza oferty, itd.). Nie wymaga się składania dwóch kompletów dokumentów od Wykonawcy sładającego ofertę na oba etapy . 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: przedmiary dla etapu I i II, szczegółowa specyfikacja , projekt wykonawczy. Wskazane parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Wszelkie zawarte w niniejszej dokumentacji znaki towarowe, nazwy własne należy rozumieć jako wymagane standardy jakości. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Wykonawca może zaoferować urządzenia, materiały o parametrach lepszych .Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności oferowanych urządzeń, materiałów itp. 3. Oferowane urządzenia i materiały mają być fabrycznie nowe, nieużywane, oznaczone CE/B . Musza posiadać aktualne certyfikaty zgodności wydawane przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej oraz deklarację producenta o zgodności z odpowiednimi dyrektywami. 4. Wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych: -staranne i dokładne zabezpieczenie terenu robót zapobiegające roznoszeniu się kurzu, pyłu i brudu, -sprzątanie pomieszczeń po wykonaniu robót, -wywóz i utylizacja odpadów, -wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp, ppoż.., -przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym w wersji papierowej - 2egz. i wersji elektronicznej - 1 egz. , 5.Wymagania ogólne: -udzielenie gwarancji: - na minimum 3 lata na wykonanie robót budowlanych, przy założeniu czasu reakcji na zgłoszoną usterkę (dojazd i podjęcie czynności naprawczych lub zabezpieczających) w dniu zgłoszenia oraz usunięcie przyczyn w terminie maksymalnie 7 dni kalendarzowych, - 3 lata na zamontowane urządzenia, materiały, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa zgodnie z gwarancją -wykonywanie przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie przygotowanie zawodowe, uprawnienia oraz doświadczenie do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, -prowadzenie robót całodobowo ( w godzinach 7-15.00 prace małouciążliwe, nasilenie prac po godz. 15.00), w przypadku wyznaczonych pomieszczeń prace wykonywane będą w godzinach pracy Zamawiającego w obecności umocowanych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do dnia 28.11.2011r Wykonawca wniesie wadium w wysokości: - etap I - 2000,00 zł, etap II - 1000,00 zł na konto Zamawiającego o nr 28 10 10 11 400 155 671 391 200 000.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach