Przetargi.pl
Wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku

Muzeum w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Młynarska 14/15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48 862 24 14 , fax. 48 862 24 14
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Lęborku
    ul. Młynarska 14/15 14/15
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 48 862 24 14, fax. 48 862 24 14
    REGON: 77050393400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku. 1.1. Muzeum w Lęborku jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków województwa pomorskiego (pozycja rejestru A-1464). 1.2. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z tym muszą być prowadzone w taki sposób aby zminimalizować ich uciążliwość dla pracowników i odwiedzających Muzeum. 1.3. Prace obejmują: 1.3.1. instalację oddymiania klatki schodowej - na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ 1.3.2. instalację systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru - na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 2.1. wyznaczenie przez Wykonawcę osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającej uprawnienia odpowiednie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym 2.2. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych prac 2.3. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów 2.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym sprawdzenie poprawności działania wykonanych systemów i wystawienie protokołu z badań. Odbioru wykonanych prac dokona Zamawiający przy udziale Inspektorów Nadzoru: branży konstrukcyjnej i elektrycznej. Do odbioru prac Wykonawca przedstawi zaświadczenie o poprawności działania systemu podpisane przez rzeczoznawcę d/s zabezpieczeń przeciwpożarowych. 3. Ustalenia dodatkowe dotyczące prowadzenia robót budowlanych: 3.1. Dla robót obejmujących instalację oddymiania, opisanych przez dokumentację projektową wymienioną w punkcie 1.3.1., wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z zapisami decyzji. 3.2. Dla robót obejmujących instalację systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru, opisanych przez dokumentację projektową wymienioną w punkcie 1.3.2., trwa uzyskiwanie pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z zapisami decyzji. 3.3. Ze względu na fakt, że prace będą się toczyć w czynnym obiekcie, należy do minimum ograniczyć uciążliwości w korzystaniu z budynku i otoczenia przez pracowników i klientów. 3.3.1. Organizację prowadzenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 3.3.2. Wykonawca zabezpieczy skutecznie podłogi i wykładziny podłogowe w pomieszczeniach na czas robót budowlanych. Wykonawca zabezpieczy również meble, sprzęt i inne wyposażenie pomieszczeń przy pomocy folii budowlanej - należy przewidzieć zużycie folii na każde pomieszczenie w ilości równej trzykrotnej powierzchni zabezpieczanego pomieszczenia. Drewniane schody na klatce schodowej Wykonawca zabezpieczy miękkim i czystym od spodu materiałem, np. wykładziną. 3.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania wszelkich pomieszczeń i otoczenia obiektu oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów, w tym bieżącego usuwanie pyłu powstałego w trakcie wykuwania bruzd pod przewody i instalacje itp. z wykorzystaniem bruzdownic ze zintegrowanym systemem odsysania pyłu (odkurzaczem). 3.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac, w obiekcie i jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcia i zagospodarowania terenów zielonych, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. 3.3.5. Wykonawca doprowadzi pomieszczenia objęte pracami do stanu sprzed prowadzenia prac, w szczególności w zakresie odtworzenia podłóg z okładzinami, ścian wraz z wykończeniem i wszelkich innych elementów uszkodzonych bądź rozebranych w trakcie prowadzenia prac. 3.3.6. Podczas montażu klapy oddymiającej Wykonawca jest zobowiązany do organizowania codziennego zakresu robót tak, aby budynek był zamknięty po godzinach pracy i w czasie złej pogody (silne wiatry, burze, mrozy, ulewy). 3.3.7. Przed przystąpieniem do wykuwania bruzd w ścianach/stropach należy zlokalizować przewody elektryczne, przewody zasilające system monitoringu, przewody sieci komputerowej i wszelkie inne przewody, które w przypadku kolizji należy zdemontować i ponownie zamontować tak, aby nie doszło do ich zniszczenia; w przypadku naruszenia przewodów należy je odtworzyć i przywrócić funkcjonowanie sieci. 3.3.8. Wykonawca musi uwzględnić konieczność utylizacji wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. 3.3.9. Prace zgodnie z punktem 1.3.1 mogą być rozpoczęte bezpośrednio po podpisaniu umowy, po dopełnieniu formalności związanych z zawiadomieniem Nadzoru Budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować prace w taki sposób aby całkowity czas zajęcia klatki schodowej nie przekroczył 3 tygodni. 3.3.10. Prace zgodnie z punktem 1.3.2 będą mogły zostać rozpoczęte po uzyskaniu pozwolenia na budowę i dopełnieniu formalności związanych z zawiadomieniem Nadzoru Budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować prace w taki sposób aby całkowity czas prowadzenia prac nie przekroczył 6 tygodni. 3.3.11. Prace wewnątrz obiektu można prowadzić od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych) w godzinach od 8.00 do 16.00. 3.3.12. Ze względu na konieczność ciągłego dozoru nad eksponatami prace mogą być prowadzone maksymalnie w pięciu pomieszczeniach jednocześnie. 3.3.13. W gestii Wykonawcy będzie zabezpieczenie pomieszczeń, w tym zabezpieczenie mebli i części eksponatów folią, trwałe zabezpieczenie podłóg, a także przestawienie części mebli i gablot, w porozumieniu i przy udziale pracowników Zamawiającego. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i SIWZ. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy) od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich stwierdzonych usterek w wykonanych pracach, w tym stwierdzonych przez Straż Pożarną podczas przeglądów i testowania systemu. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty Opisu Przedmiotu Zamówienia. 7. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach