Przetargi.pl
Wykonanie dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku przy ul. Jana Pawła II w Słupsku

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8488414 , fax. 59 8488321
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3 3
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8488414, fax. 59 8488321
    REGON: 00059064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku przy ul. Jana Pawła II w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku wielofunkcyjnym użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku. Budynek 8-kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy 1 437,0 m?. Powierzchnia użytkowa 9 522,0 m?. W budynku istnieje system sygnalizacji pożaru, do którego należy podłączyć centralę DSO i wysterować modułami kontrolno - sterującymi wszystkie strefy nagłośnienia oraz wszelkie wymagane w projekcie wyłączenia innych urządzeń nagłośnieniowych. Celem jest uzyskanie wymaganych parametrów akustycznych dla automatycznego i ręcznego przekazywania komunikatów ewakuacyjnych i alarmowych za pośrednictwem systemu nagłośnienia DSO w budynku wielofunkcyjnym. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz zachować wytyczne i wymogi określone w tej dokumentacji, w tym dotyczące podmiotu wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium wynosi: 8.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100). Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (liczy się data uznania na rachunku Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach