Przetargi.pl
Modernizacja systemu przeciwpożarowego

Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 62
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5626406 , fax. 087 5626402
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 62 62
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5626406, fax. 087 5626402
    REGON: 79024405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu przeciwpożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zadanie nr 1 1. Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SAP) w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru we wszystkich pomieszczeniach szpitalnych tj. przestrzeni instalacyjnej, piwnicy, parteru oraz piętra. 2) Wykonanie instalacji przewodowej systemu sygnalizacji pożaru: - zainstalowanie wielodetektorowych czujek pożarowych, czujek dymu optycznych, czujek temperaturowych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, modułów we/wy, modułu 4 pętlowego, zasilacza, gniazd czujek adresowalnych, drukarki i modułu, - zamontowanie awaryjnego źródła zasilania centrali, - podłączenie instalacji do istniejącej centrali sygnalizacji pożaru. 3) Demontaż i utylizacja czujek. 4) Uruchomienie systemu, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: - dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, - szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu, - aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wynikająca z wykonania systemu (SAP). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie nr 2 1. Wykonanie modernizacji instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1) Wykonanie instalacji oddymiania jednego pionu ciągu komunikacyjnego tj. klatki schodowej zabezpieczającej prawidłową ewakuację z budynku. 2) Wykonanie instalacji przewodowej mechanicznego systemu oddymiania klatki schodowej: - montaż centrali oddymiania, przycisków oddymiania, wentylatora napowietrzającego i oddymiania oraz elementów towarzyszących, - zamontowanie awaryjnego źródła zasilania centrali, - podłączenie instalacji do funkcjonującego systemu sygnalizacji i wykrywania pożaru. 3) Demontaż i utylizacja czujek. 4) Uruchomienie systemu, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: - dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, - szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt budowlany projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. II. 1. Budynek wyposażony jest w centralę sygnalizacji pożarowej FC726 serii FS720 produkcji SIMENS, modułową, mikroprocesorową o pojemności do 1512 adresów. Centrala może pracować samodzielnie jak i w wersji sieciowej. Posiada możliwość podłączenia wielu stacji, takich jak centrale i konsole obsługowe w jednej sieci. Centrala zlokalizowana jest w pomieszczeniu informacji przy wejściu głównym do Szpitala. Wymagane jest zastosowanie urządzeń przeciwpożarowych kompatybilnych z posiadaną centralą np. serii Celebrus PRO lub równoważnych. 2. W trakcie wykonywanych robót Szpital nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. 3. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2) Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4) Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres: 60 miesięcy. 5) Nieodpłatna obsługa serwisowa i konserwacja oraz wykonywanie wymaganych przepisami przeglądów systemu przez okres objęty gwarancją i rękojmią. 4. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych lub z nich wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym, projektami wykonawczymi decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany i projekty wykonawcze. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych. Użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego i parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, nie gorszego niż przywołany w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 42150017191217100154550000 z adnotacją wadium - na modernizację systemu przeciwpożarowego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach