Przetargi.pl
„Modernizacja systemu oświetlenia wbudowanego - wymiana źródeł światła na nowe energooszczędne oświetlenie typu LED wraz z montażem systemu sterowania oświetleniem w budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie os. Teatralne 4A, 31-945 Kraków, realizowanego w ramach projektu RPMP.04.03.03-12-1165/17 pn. „Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zjewm.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja systemu oświetlenia wbudowanego - wymiana źródeł światła na nowe energooszczędne oświetlenie typu LED wraz z montażem systemu sterowania oświetleniem w budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie os. Teatralne 4A, 31-945 Kraków, realizowanego w ramach projektu RPMP.04.03.03-12-1165/17 pn. „Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wymiana źródeł światła na nowe energooszczędne oświetlenie typu LED wraz z montażem systemu sterowania oświetleniem w budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie os. Teatralne 4A, 31-945 Kraków realizowanego w ramach projektu RPMP.04.03.03-12-1165/17 pn. „Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej”. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie wskazanych w „Zestawieniu pomieszczeń i opraw oświetleniowych podlegających wymianie" stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ, na energooszczędne oprawy LED a w szczególności: a) dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED o parametrach zgodnych z „Szczegółowymi wymaganiami technicznymi dotyczącymi opraw oświetleniowych”, stanowiącymi załącznik nr 1.2. do SIWZ, b) roboty instalacyjne związane z demontażem istniejących opraw oraz podłączaniem nowych opraw oświetleniowych LED, c) sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych i montaż nowych, gdy jest to wymagane przez obwiązujące w tym zakresie przepisy i normy, d) kontrolę działania instalacji oświetleniowej, e) końcowe pomiary natężenia i równomierności oświetlenia w salach lekcyjnych zgodnie z Polską Normą wraz z zestawieniem i analizą uzyskanych wyników, f) wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, g) poprawki malarskie, h) wykonanie zbiorczego zestawienia mocy zainstalowanych nowych opraw oświetleniowych LED wraz z wyliczeniem uzyskanego efektu oszczędności energii elektrycznej według załącznika nr 1.1 do SIWZ i) dostarczenie deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów i innych dokumentów, potwierdzających dopuszczenie zastosowanych opraw oświetleniowych LED i urządzeń do stosowania w budownictwie, j) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - uporządkowanie terenu budowy, - świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w pełnym zakresie przez okres nie krótszy niż okres gwarancji. k) odbiór i utylizacja zdemontowanych opraw zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Dostawę i montaż bezprzewodowego systemu sterowania oświetleniem wewnętrznym z możliwością rozbudowy o kolejne moduły sterowania obwodami oświetlenia oraz o moduły umożliwiające sterowanie innymi układami (sterowanie głowicami w grzejnikach c.o.) dla 50 obwodów elektrycznych oświetlenia w obwodach wskazanych w załączniku nr 1.3. do SIWZ a w szczególności: a) dostawa, montaż i uruchomienie centrali sterowania oświetleniem, b) dostawa, montaż i uruchomienie modułów do sterowania obwodami, c) dostawa, montaż i uruchomienie modułów rozszerzenia sygnału, d) dostawa i montaż urządzeń zapewniających stabilną pracę systemu, e) wykonanie dokumentacji systemu w tym instrukcji obsługi, f) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, g) świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w pełnym zakresie przez okres nie krótszy niż okres gwarancji. 45000000-7 Roboty budowlane 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 76 1020 2906 0000 1602 0404 9441 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA NA PODSTAWIE ART. 26 UST. 2F PZP ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ RÓWNIEŻ NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: 6.3.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.1.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) SIWZ. 6.3.1.2. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.1. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i roboty budowlane wymagań zamawiającego: 1) Karty katalogowe oferowanych opraw oświetleniowych wydane przez producenta opraw, zawierające dane techniczne opraw; 2) Aktualna deklaracja zgodności wyrobu zgodna z obowiązującymi normami przenoszącymi normy europejskie CE/WE przywołująca tzw. normy zharmonizowane PN-EN – dla każdego typu oferowanych opraw; 3) Oświadczenie własne wykonawcy potwierdzające, że oferowane oprawy oświetleniowe, spełniają wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego oraz wymagania Polskich Norm w zakresie natężenia oświetlenia i równomierności oświetlenia, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach