Przetargi.pl
Modernizacja systemu klimatyzacji i poprawa czystości w laboratorium technologicznym Centrum Nanofotoniki

Instytut Technologii Elektronowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-668 Warszawa, Al. Lotników 32/46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5487700 , fax. 022 8470631
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Technologii Elektronowej
    Al. Lotników 32/46 32/46
    02-668 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5487700, fax. 022 8470631
    REGON: 00003897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ite.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu klimatyzacji i poprawa czystości w laboratorium technologicznym Centrum Nanofotoniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu klimatyzacji i poprawa czystości w laboratorium technologicznym Centrum Nanofotoniki ITE zlokalizowanym w Warszawie, Al. Lotników 32/46. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego następujących robót w ww. laboratorium technologicznym, w warunkach podwyższonej czystości: 1) Kompletnego systemu klimatyzacji i wentylacji laboratorium o powierzchni 305 m?, z czego 205 m? stanowi powierzchnia czysta laboratorium, 100 m? wydzielone zaplecze techniczne. System klimatyzacji i wentylacji zaprojektowano jako system centralny nawiewno - recyrkulacyjny o następujących parametrach: - w pomieszczeniu fotolitografii: klasa czystości 100 ( clean room ), temperatura 21 do 23°C, wilgotność względna max.42%; - w laboratorium czystym: klasa czystości 1000, temperatura 21 do 23°C, wilgotność względna max.42%; - w zapleczu technicznym i korytarzu: klasa czystości 10 000, temperatura 20 do 25°C, wilgotność względna wynikowa; Przewidziano obsługę systemu klimatyzacji przez trzy centrale klimatyzacyjne posadowione na dachu budynku na specjalnie przygotowanych i wykonanych konstrukcjach antywibracyjnych. Instalacje powietrza usuwanego z urządzeń, dygestoriów i szaf gazowych obsługiwane będą przez zespół 18 szt. wentylatorów kanałowych w wersji chemoodpornej. 2) Niezbędnych prac budowlanych związanych z nowym podziałem pomieszczeń laboratorium. Nowe ścianki działowe muszą być wykonane jako zabudowa modułowa z gładkich płyt warstwowych posiadających wypełnienie typu: plaster miodu, zlaminowane obustronnie blachą ocynkowaną lakierowaną proszkowo. Płyty muszą być łączone między sobą systemem specjalnych zaczepów lub za pomocą metalowych kształtowników. Połączenia muszą zapewniać szczelność. Przewidziane w ściankach działowych drzwi muszą być osadzone za pomocą zamkniętych profili aluminiowych. Pozostałe, nie wyburzone ścianki działowe oraz ściany muszą być obłożone ściankami okładzinowymi z wypełnieniem styropianowym jednostronnie laminowanymi blachą ocynkowaną lakierowaną proszkowo. Sufit podwieszany w laboratorium czystym musi być wykonany w wersji z blaszanymi kasetonami o wymiarach 600x600 mm osadzonych na ruszcie i łączonych za pomocą zatrzasków typu clip-in. Połączenia pomiędzy płytami lub kasetonami muszą być silikonowane. Podłoga w laboratorium oraz zapleczu technicznym musi być pokryta tworzywem PCV antystatycznym odpornym na chemikalia. Powyższe materiały muszą posiadać atesty dla stosowania ich w przemyśle farmaceutycznym, elektronicznym, spożywczym. 3) Instalacji gazów technicznych i domieszkowych dla zasilania urządzeń technologicznych laboratorium. Instalacje muszą być wykonane z rurek stalowych SS. Niektóre linie gazowe muszą być spawane, w związku z tym istnieje konieczność spawania orbitalnego połączeń tych linii. Źródłem gazów technicznych są butle gazowe usytuowane na zapleczu technicznym. 4) Instalacji wody zimnej, ciepłej, dejonizowanej i kanalizacji technicznej do urządzeń przewidzianych do zainstalowania w laboratorium. 5) Instalacji oświetleniowej, elektrycznej i teletechnicznej. Instalacja oświetlenia wymaga zastosowania opraw świetlówkowych do sufitów podwieszanych, a w zapleczu technicznym opraw przykręcanych. Instalacja teletechniczna obejmuje instalację telefoniczną oraz sieć informatyczną. 6) Klimatyzacji i wentylacji pomieszczenia laboratoryjnego o powierzchni 35 m?. System klimatyzacji i wentylacji tego pomieszczenia zaprojektowano jako system centralny nawiewno - recyrkulacyjny z 35% uzupełnianiem powietrza zewnętrznego o następujących parametrach: - klasa czystości wynikowa, główny stopień filtracji EU-4 - temperatura w pomieszczeniu 20 do 22°C - wilgotność względna w pomieszczeniu 35% do 45% Obsługę klimatyzacji zapewni centrala zlokalizowana w piwnicy budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 315 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000.00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy) - wadium wniosą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 2) wykażą, że dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem zdolnym do realizacji zamówienia, w liczbie minimum 10 osób, gwarantującym sprawną i terminową realizację prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) wykażą, że w liczbie osób wymienionych w punkcie 2 znajdują się osoby posiadające wymagane uprawnienia: a) budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, będącą jednocześnie kierownikiem robót (kopia uprawnień oraz ważna kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzona za zgodność przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy) - minimum 1 osoba, b) elektryczne (kopia ważnych uprawnień potwierdzona za zgodność przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy) - minimum 1 osoba, 4) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 10 robót związanych z montażem systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych w warunkach podwyższonej czystości tj. przemysł farmaceutyczny, elektroniczny, chemiczny, spożywczy oraz szpitale o wartości powyżej 200 000,00 PLN netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, 5) wykażą, na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których posiadają rachunek, że dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN, 6) wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000, 00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgonie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w punktach 1÷6 oraz uzyskają największą liczbę punktów, lecz nie mniejszą niż 55 punktów, obliczonych wg poniższego wzoru, na podstawie dodatkowych informacji przedstawionych przez Wykonawcę na formularzach. Pn = LRn + JTn (1); gdzie: a) LRn = 3*LRn1 + 2*LRn2+ LR n3; LRn1 - liczba robót w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych przez n-tego oferenta w warunkach podwyższonej czystości tj. przemysł farmaceutyczny, elektroniczny, chemiczny, spożywczy oraz szpitale wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości powyżej 200 000,00 zł netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; LRn2 - liczba robót w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych przez n-tego oferenta w warunkach podwyższonej czystości tj. przemysł farmaceutyczny, elektroniczny, chemiczny, spożywczy oraz szpitale wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości poniżej 200 000,00 zł netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; LRn3 - liczba pozostałych robót w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych przez n-tego oferenta w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości powyżej 50 000,00 zł netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Wartość LRn obliczona będzie na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ww. wykazów. Wykazy tych robót powinny być sporządzone w oparciu o wzory formularzy zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.ite.waw.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu. b) JTn - suma punktów uzyskana za przedstawienie dokumentów i certyfikatów, zgodnie z wzorem formularza zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego www.ite.waw.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu, świadczących o jakości wykonywanych robót przez n-tego wykonawcę obliczona będzie w następujący sposób: 0 pkt - brak dokumentów lub inne dokumenty niepunktowane; 1 pkt - co najmniej 2 dokumenty od instytucji związanych z przemysłem elektronicznym poświadczające należyte wykonanie prac w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych w warunkach podwyższonej czystości (maksymalna liczba punktów - 1); 3 pkt - co najmniej 1 certyfikat wydany firmie przez producenta urządzeń klimatyzacyjnych (maksymalna liczba punktów - 3); 6 pkt - co najmniej 1 certyfikat jakości ISO 9000 lub innych systemów jakości (maksymalna liczba punktów - 6). c) n - numer oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę, za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia]; 3) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę, za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia]; 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykwalifikowanego personelu zdolnego do realizacji zamówienia, w liczbie minimum 10 osób, gwarantującego sprawną i terminową realizację prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia): a) budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, będącą jednocześnie kierownikiem robót - minimum 1 osoba, b) elektryczne - minimum 1 osoba, 3) wykaz robót związanych z montażem systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych w warunkach podwyższonej czystości tj. przemysł farmaceutyczny, elektroniczny, chemiczny, spożywczy oraz szpitale, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości powyżej 200 000,00 PLN netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, 4) wykaz robót w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych w warunkach podwyższonej czystości tj. przemysł farmaceutyczny, elektroniczny, chemiczny, spożywczy oraz szpitale wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości poniżej 200 000,00 zł netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, 5) wykaz pozostałych robót w zakresie montażu systemów klimatyzacyjno-wentylacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości powyżej 50 000,00 zł netto każda. Wykaz tych robót powinien zawierać dane o rodzaju i zakresie robót, ich wartości, dacie i miejscu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, 6) wykaz dodatkowych dokumentów, na podstawie których Zamawiający dokona oceny składnika JTn we wzorze (1). Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których posiadają rachunek, że dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach