Przetargi.pl
Wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych w związku z budową hangaru obsługi śmigłowców na terenie 1 BL WL w Inowrocławiu - Latkowo (zad. 11678)

SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych w związku z budową hangaru obsługi śmigłowców na terenie 1 BL WL w Inowrocławiu - Latkowo (zad. 11678)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: robót elektrycznych i teletechnicznych w związku z budową hangaru obsługi śmigłowców w Latkowie (pow. Inowrocław) na terenie jednostki wojskowej - 1 BLWL. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, tj. położenie instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych, dostawa urządzeń, montaż urządzeń, uruchomienia i odbiory. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę, z wyłączeniem kabli oraz opraw elektrycznych w pozycjach kosztorysów nakładczych z opisem - DOSTAWA SINEVIA SP. Z O.O. GNIEZNO. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku - o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 r. Nr 92, poz.881 - z późn. zm.). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, kosztorysy nakładcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Nazwy handlowe wyrobów budowlanych występujące w kosztorysach nakładczych należy traktować jako referencyjne. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia może użyć innych wyrobów pod warunkiem, że pod względem parametrów technicznych będą one równoważne. Wykonawca, w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, zapewni inwentaryzację geodezyjną inwestycji, dokona uruchomienia sieci, przeprowadzi przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi urządzeń, sporządzi dokumentację powykonawczą, dostarczy instrukcje obsługi i użytkowania sieci w języku polskim. Zamawiający nie zapewnia ogrzewania pomieszczeń budynku w okresie zimowym. Dokumentacja projektowa na wykonanie instalacji teletechnicznych w zakresie: SKD, SSWIN, CCTV jest dokumentem niejawnym o klauzuli ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Kancelarii Tajnej Zamawiającego w KZB Gniezno, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku. Do wniosku należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, uprawniające dostęp do informacji niejawnych, o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. Oryginały ww. dokumentów oraz dokumentu potwierdzającego tożsamość należy przedstawić Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego. 2.Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy. 3.Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: ETAP I: do dnia 15.09.2016r. - wykonanie robót ulegających zakryciu (tynki), ETAP II: do dnia 30.07.2017r. - wykonanie pozostałych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach