Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej im. C. Godebskiego w Raszynie.

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej im. C. Godebskiego w Raszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej im. C. Godebskiego w Raszynie w : -pomieszczeniach przyziemia z wyłączeniem korytarza szerokiego I i II piętra - w części Nowej Szkoły, -sali gimnastycznej w części Starej Szkoły - wymiana opraw, w zakresie: roboty elektryczne: 1) wymiana (demontaż i montaż) , dobudowa nowych opraw oświetleniowych, 2) wydzielenie obwodów awaryjnych, ewakuacyjnych, dobudowanie obwodów sterowania oświetleniem korytarzy, 3) dobudowanie gniazd wtykowych, 4) dobudowanie obwodów komputerowych w salach lekcyjnych (kable logiczne doprowadzić do pomieszczenia nr 101 wg rys. nr 9, 5) wymiana osprzętu łącznikowego, 6) wymiana rozdzielnic piętrowych wg rys. Tb. rozdz. - sala rys 2e rozdzielnia nie naniesiona na rys nr 8( koniec korytarz bocznego) , kaseta sala rys 2f przy wejściu, do Sali gimnastycznej, To2- rys nr 2b, To3- rys nr2c, To 4- rys nr 2d, 7) wymiana gniazd wtykowych z wymiana przewodów zasilających (poza dokumentacją), 8) wymiana lamp w sali gimnastycznej stara szkoła(poza dokumentacją), 9) przeniesieniu istniejących instalacji natynkowych słaboprądowych na parterze , I i II piętrze do zainstalowanych korytek instalacyjnych, 10) Zaprawienie bruzd i przebić , przygotowanie podłoża wykonać w standardzie istniejącego podłoża z zagruntowaniem farbą odpowiednią do podłoża ( olejna lub emulsyjna ). Szacunkowe ilości robót wynoszą : - w zakresie robót demontażowych : -ok. 493 opraw, -181wyłączników i gniazd, -5 szt. rozdzielni -3800 mb przewodów - w zakresie montażu zainstalowanie i ułożenie: -ok. 10 opraw TCS 160/236, -5 opraw TCS 160/236 z inwertorem 2h, -2 oprawy PK 109, -4 oprawy TCW 216/136, -28 opraw TCW 216/236, -16 opraw TCS 160/136 z inwertorem 2h, -113 opraw TCS 160/136, -8 oprawy ewakuacyjne z inwertorem 2h, -8 wentylatory łazienkowe, -6 suszarki naścienne do rąk, -85 szt. osprzęt p.t: wyłączniki świecznikowe, pojedyncze, schodowe, -96 gniazd 1 f, -35 zestawów komputerowych złożonych z gniazd ( RJ 45 + 1 g.n 1f), -YDY3xl55 3125mb, -YDY 4xl.5 250mb -YDY 3x2,5 2030 mb -YStY12xl 200mb -FTP4x 2 x 0,5x kat 5e 1800mb -5 szt. rozdzielni piętrowych Wyceny robót należy dokonać na podstawie załączonych rysunków, opisu technicznego projektu i Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót oraz wzoru umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy gwarancji i min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453151009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach