Gmina Liniewo ogłasza przetarg
- Adres: 83420 Liniewo, ul. Dworcowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
ul. Dworcowa 3
83420 Liniewo, woj. pomorskie
tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
REGON: 19167519000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja świetlicy w Wysinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest wykonywanie prac budowlanych w: Liniewie- docieplenie budynku strażnicy OSP Chrztowo – wykonanie elewacji w budynku świetlicy Głodowo- wykonanie robót budowalnych wewnątrz budynku świetlicy I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2.Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru robót. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-07-22 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 3 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 4 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
Dodano: 2024-06-13 - Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
Dodano: 2024-06-03 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07