Przetargi.pl
MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    REGON: 531412846
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE 1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIAPRZEDMIOTEM INWESTYCJI jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy z wykonaniem prac w zakresie:1.1. poprawy bezpieczeństwa osób przebywających w budynku, w tym warunków bezpiecznej ewakuacjizgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie innego spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwapożarowego i ewakuacji z obiektu,1.2. prac dotyczących termomodernizacji obiektu w zakresie docieplenia istniejącego stropodachu,1.3. prac remontowych i modernizacyjnych wewnątrz budynku.1.3.1. remont głównej i bocznej klatek schodowych wraz z ich pożarowym wydzieleniem drzwiamiprzeciwpożarowymi i wykonaniem urządzeń oddymiających i napowietrzających1.3.2. przebudowa pomieszczeń w poziomie piwnic z wykonaniem dolnego hallu dźwigowego orazudrożnienie drugiego kierunku ewakuacji z sali sportowej1.3.3. przebudowa pomieszczeń parteru budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tymudrożnienie drugiego wyjścia ewakuacyjnego z sali spotkań przez boczną klatkę schodową,1.3.4. przebudowa pomieszczeń piętra budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tymwykonanie drugiego wyjścia z sali spotkań,1.4. Rozbiorka istniejącego wewnętrznego murowanego komina kotłowni celem uwolnienia zajmowanejprzez niego powierzchni w związku ze zmianą źrodła ciepła ogrzewania budynku. Uzupełnienie stropownad piwnicą, parterem i piętrem w miejscu po likwidowanym kominie,1.5. Remont klatek schodowych głownej i bocznej wraz z ich generalnym remontem, wymianą balustrad,stopnic i posadzek.1.6. Remont pokrycia z wykonaniem pokrycia membrana dachową i docieplenie dachu nad istniejącymkorpusem budynku głownego oraz nad łącznikiem z głowna klatką schodową -poprzez wypełnienieprzestrzeni stropodachow wentylowanych wełną mineralną granulowaną,1.7. Dobudowa zewnętrznego dźwigu dla niepełnosprawnych w centrum wschodniej elewacji budynku –WG ODRĘBNEGO OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO I NA ODRĘBNYM ETAPIE REALIZACJI.1.8. W zakresie instalacji sanitarnych i wg ich projektu wykonawczego:1.8.1. Wykonanie nowych i wymiana istniejących instalacji sanitarnych w obszarze objętymprzebudową1.8.2. Zmiana źrodła ciepła w budynku z wprowadzeniem pomp ciepła w miejsce istniejącej kotłowniwęglowej,1.9. W zakresie instalacji elektrycznych i wg ich projektu wykonawczego:1.9.1. Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w obszarze objętym przebudową,1.9.2. wykonanie zasilania dźwigu zewnętrznego dla niepełnosprawnych1.9.3. wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego: instalacjioddymiania klatek schodowych wraz z rozszerzonym na inne pomieszczenia budynku zestawemczujek dymu, oraz ponadnormatywnego awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego1.9.4. wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z jej integracją z instalacjmibudynku.1.1. PRACE BUDOWLANE – PRZEBUDOWA1.1.1. Rozbiorka istniejącego komina kotłowni węglowej od dachu do piwnicy:1.1.1.1. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropodachu wraz z wykonaniem nowegopokrycia uzupełniającego z papy termozgrzewalnej, następmnie pokrycie całego dachu membranąEPDM1.1.1.2. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropach międzykondygnacyjnych.Uwaga!- W/w prace wykonywać pod nadzorem uprawnionego projektanta konstrukcji,- Należy wykorzystać otwór powstały w stropodachu po rozbiórce komina do wykonania warstwyocieplającej stropodach wentylowany (ekofiber)1.1.2. Przebudowa zespołu toalet na piętrze po rozbiorce zespołu toalet istniejących,1.1.2.1. rozbiorka istniejącego układu ścianek działowych wraz z wyposażeniem1.1.2.2. wykonanie nowego zespołu toalet zgodnie z rysunkami wraz z wydzieleniem korytarzaewakuacyjnego,1.1.3. Wykonanie drugich drzwi ewakuacyjnych z sali 2/3 na piętrze wraz z korytarzem ewakuacyjnym.1.1.3.1. Wykucie i przesklepienie nowego otworu drzwiowego z sali 2/3 do korytarza ewakuacyjnego,1.1.3.2. montaż dwoch par nowych drzwi do sali 2/3 (po demontażu 1 szt. starych drzwiwejściowych),1.1.3.3. Remont posadzek i ścian w rejonie prac1.1.4. Toaleta npspr w poziomie piwnic. Dostosowanie pomieszczenia 0/11 w piwnicy do pełnieniafunkcji dolnego hallu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych. Toaleta ta ma być dostępną dlaosob uczestniczących w imprezach organizowanych na terenie przylegającym do WDK. Dostęp dlaosob niepełnosprawnych na wozkach inwalidzkich za pośrednictwem dźwigu osobowego dla npspr.1.1.4.1. Wykonanie wiatrołapu w pomieszczenia przedsionka piwnicznego. Wykonanie ścianek imontaż drzwi wydzielających część lokatorską piwnic,1.1.5. Wydzielenie ścianką i drzwiami części technicznej piwnic – pomieszczenia pomp ciepła 0/12a,0/13, 0/14– z istniejącej powierzchni kotłowni.1.1.6. Przebudowa i remont istniejącej głownej klatki schodowej - w tym:1.1.6.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokośćpomiędzy balustradami oraz balustradą a ścianą była większa niż 120cm.1.1.6.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki1.1.6.3. remont ścian, malowanie1.1.6.4. wykonanie nowych instalacji elektrycznych klatki schodowej – branża elektryczna1.1.7. Przebudowa i remont istniejącej bocznej klatki schodowej - w tym:1.1.7.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokośćpomiędzy balustradami była jak największa.1.1.7.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki na biegach, spocznikach i podestach1.1.7.3. remont ścian, malowanie1.1.7.4. inne pracy wynikające z ekspertyzy pożarowej,1.2. PRACE BUDOWLANE – REMONT POMIESZCZEŃ1.2.1. W całym budynku:1.2.1.1. wymiana warstw posadzkowych, po usunieciu ich do płyty konstrukcyjnej, z wykonaniemnowego uwarstwienia z warstwa grzejną ogrzewania podłogowego, zgodnie z uwarstwieniempodanym na przekrojach. Wykończenie posadzek zgodnie z zestawieniem pomieszczeń.1.2.1.2. Wykonanie zaleceń ekspertyzy pożarowej (patrz pkt. 10.5) dotyczących wydzielenia ioddymiania klatek schodowych oraz eliminacji palnych okładzin ścian i stropow. Wyposażenieobiektu w adresowalny system sygnalizacji pożarowej oraz instalacje awaryjnego oświetleniaewakuacyjnego o nateżęniu co najmniej 5 lx wg projektu instalacji elektrycznych.1.2.2. W poziomie parteru:1.2.3. 3. Drzwi ewakuacyjne z sali 1/9 - odtworzenie drzwi do klatki schodowej 1/1:1.2.3.1.1. -rozbiorka ścianki zamurowującej 12cm1.2.3.1.2. -wstawienie drzwi pełnych 90/200 EIS30 z ościeżnicą1.2.3.1.3. - remont i malowanie ścian1.2.3.2. Demontaż boazerii ze ścian i sufitu w sali 1/9 i ze ścian w pom. 1/101.2.3.3. obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego (wysokość nadposadzka – 90 cm).1.2.4. W poziomie piętra:1.2.5. 1. Remont sali 2/3:1.2.5.1.1. - zerwanie podłogi - parkiet oraz płyty lastricowych1.2.5.1.2. - remont ścian - demontaż istn. boazerii- obudowy z płyt okleinowanych na ruszciedrewnianym,1.2.5.1.3. - naprawa tynku, wykonanie gładzi wapiennej, malowanie,1.2.5.1.4. - wykonanie tynku mozaikowego na ścianach,1.2.5.1.5. - naprawa, malowanie sufitu,1.2.5.1.6. - wykonanie podłogi z paneli poliwinylowych1.2.5.1.7. - obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego(wysokość nad posadzka – 90 cm).1.2.6. 2. Nowa ścianka pomiędzy 2/3 i 2/11.2.6.1.1. - usunięcie istn. ścianki drewnianej z drzwiami,1.2.6.1.2. - wymurowanie nowej ścianki z gazobetonu1.2.6.1.3. - wstawienie nowych drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA 2.1 Istniejąca instalacja odgromowa2.2 Rozbiórka istniejących instalacji.2.3 Instalacje i urządzenia do pozostawienia – instalacja na 1 piętrze2.4 Przeciwpożarowe wyłączniki prądu (PWP)2.5 Zasilanie kablowe nN.2.6 Tablica główna TG-WDK.2.7 Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV.2.8 Tablice piętrowe i linie zasilające2.9 Rozdzielnice na zewnątrz budynku i linie zasilające2.10 Zasilanie oczyszczalni ścieków2.11 Zasilanie windy osobowej i oświetlenie szybu windowego2.12 Oświetlenie podstawowe2.13 Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych2.14 Oświetlenie zewnętrzne2.15 Gniazda wtyczkowe 16A/250V2.16 Dedykowana instalacja elektryczna2.17 Gniazdo wtyczkowe 16A/400V2.18 Zasilanie pompy ciepła i pomp w rozdzielaczach2.19 Zasilanie urządzeń wentylacyjnych2.20 Zasilanie klimatyzacji2.21 Adresowalny system sygnalizacji pożarowej z oddymianiem klatek schodowych2.22 Instalacja elektryczna na 1 piętrze w pomieszczeniach nr 2/1, 2/2, 2/32.23 Instalacja odgromowa2.24 Instalacje ochronne2.25 Sprawdzenia odbiorcze3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .3.1 Instalacja wody zimnej, ciepłej3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła3.5 Wentylacja i klimatyzacjaCZĘŚĆ 2 - WDK – SOWIN 1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIAPrzedmiotem opracowania jest remont i przebudowa istniejącego budynku świetlicy w Sowinie.Cel opracowania. Projektowane prace remontowe mają umożliwić dalsze użytkowanie budynku zw zgodzie z obowiązującymi przepisami. W szczegolności dotyczy to rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz działań zmniejszających oddziaływanie akustyczne obiektu na sąsiedni, przylegającydo świetlicy, budynek mieszkalny.1.1. Remont istniejącego budynku w zakresie ogólnobudowlanym1.1.1. Zmiana układu ścian działowych (rozbiórka istniejących i wykonanie nowych),1.1.2. Wykonanie nowych, ocieplonych warstw posadzkowych i podłóg o ujednoliconym poziomiepodłogi – po całkowitym usunięciu istniejących posadzek,1.1.3. Docieplenie ścian zewnętrznych – od wewnątrz – z powodu usytuowania lica istniejących ścianzewnętrznych w granicy działki - wraz wykonaniem nowych tynków i malowaniem1.1.4. Docieplenie istniejącego dachu wewnątrz istniejącej konstrukcji dachu.1.1.5. Naprawa i malowanie elewacji zewnętrznych1.1.6. Wymiana konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem.W związku ze znacznym wzrostem obciążenia istniejącej konstrukcji dachu wynikającej z koniecznościwykonania obudów przeciwpożarowych tej konstrukcji od dołu (sufit) jak i pełnej obudowy konstrukcjiod góry, pod warstwami pokrycia dachowego, a także uwzględnienia aktualnych norm obciążeń dachu,w tym m in. od worka śniegowego, zdecydowano o konieczności wymiany całej konstrukcji dachu.1.1.7. Wykonanie prac poprawiających parametry akustyczne budynku ze szczególnym uwzględnieniemzmniejszenia oddziaływania hałasem na sąsiedni budynek mieszkalny poprzez:1.1.7.1. wymiana posadzki wraz z jej warstwami konstrukcyjnymi z wprowadzeniem uwarstwieniawynikającego z wniosków operatu akustycznego. W tym zakresie wykonanie płytykonstrukcyjnej podposadzkowej o gr. 25 cm, co wynika z wniosków operatu akustycznego,1.1.7.2. Wykonanie dylatacji pomiędzy podłuznymi ścianami zewnętrznymi ,konstrukcyjnymi, świetlicya wschodnią ścianą szczytową świetlicy, będącą ścianą wspólną z sąsiednim budynkiemmieszkalnym,1.1.7.3. Wybudowanie nowej ściany szczytowej świetlicy przy w/w ścianie, na nowej ławiefundamentowej, oddylatowanych od wyżej opisanej ściany wspólnej z sąsiadem. Nową ścianęnależy połączyć konstrukcyjnie z podłużnymi ścianami istniejącymi poprzez przemurowanie nastrzepia. Nowa ściana stanowic będzie przegrodę akustyczną pomiędzy salą spotkań abudynkiem mieszkalnym sąsiada,1.1.7.4. zmniejszenie pogłosu w sali spotkań poprzez montaż sufitu akustycznego oraz paneliakustycznych w wybranych miejscach na ścianach.1.2. W zakresie instalacji sanitarnych całkowita wymiana instalacji wewnętrznych – zgodnie z projektembranżowym1.2.1. wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej1.2.2. wykonanie nowej instalacji c.o. wraz ze zmianą źródła ciepła na pompę ciepła1.2.3. wykonanie nowej instalacji wentylacji wraz z wentylacją nawiewno – wywiewną1.2.4. wykonanie instalacji klimatyzacji1.3. W zakresie instalacji elektrycznych – wykonanie całkowicie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznejwraz z wykonaniem instalacji odgromowej i przeciwpożarowego wyłącznika prądu – zgodnie z projektembranżowym . 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA Zakres obejmuje swoim zakresem rozbiórkę i budowę wewnętrznej instalacji elektryczneji instalacji odgromowej w związku z przebudową świetlicy wiejskiej w Sowinie. a. Przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej nN b. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP). c. Zasilanie kablowe nN d. Tablica rozdzielcza e. Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV f. 5.6. Oświetlenie podstawowe g. Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych h. Oświetlenie podstawowe piwnicy i poddasza i. Oświetlenie zewnętrzne j. Gniazda wtyczkowe 16A/250V k. Zasilanie urządzeń technologicznych w aneksie kuchennym l. Zasilanie klimatyzacji m. Zasilanie urządzeń wentylacyjnych n. Zasilanie pompy ciepła o. Router Wi-Fi p. Zasilanie zewnętrznych rolet okiennych q. Instalacja odgromowa r. Instalacje ochronne s. Sprawdzenia odbiorcze t. Próby instalacji3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .3.1 Instalacja wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła3.5 Wentylacja i klimatyzacja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: zamówienia 12000 zł (słownie:dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone wjednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7: 1) w pieniądzu 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjachubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy PrudnikFilia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium – nazwa zamówienia . ….ZP.271…..2024 Wprzypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty narachunku Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium- potwierdzający dokonanieprzelewu. W formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonazwrotu wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lubgwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadkipowodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikaćzobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne napierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zzastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancjipowinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:Gmina Łambinowice; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lubgwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, żezabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Zasady zwrotu orazokoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.2 dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:d1) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji lub rozbudowie budynku na kwotę nie mniejszą niż:CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE3.000.000,00 zł bruttoCZĘŚĆ 2 - WDK - SOWIN2.000.000,00 zł brutto- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania (łączenia potencjału) w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek- jeżeli zakres robót przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że    roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunkud2) Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować n/w osobami:Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osoba posiadającą funkcję:CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE1) kierownika budowy z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.2) kierownika robót elektrycznych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.3) kierownika robót sanitarnych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.CZĘŚĆ 2 - WDK - SOWIN1) kierownika budowy z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.2) kierownika robót elektrycznych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.3) kierownika robót sanitarnych z minimalnym 60 miesięcznym doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Jednocześnie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach