Przetargi.pl
Modernizacja stołówki szkolnej i doposażenia zaplecza kuchennego w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 w Piekarach Śląskich - budżet obywatelski

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stołówki szkolnej i doposażenia zaplecza kuchennego w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 w Piekarach Śląskich - budżet obywatelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja stołówki szkolnej i doposażenia zaplecza kuchennego w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 w Piekarach Śląskich – budżet obywatelski I. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze, 2.Demontaż wyposażenia, 3.Roboty rozbiórkowe, 4.Osuszanie i odgrzybianie ścian, 5. Wykonanie nadproży z belek prefabrykowanych typu L19, 6. Roboty remontowe, naprawa konstrukcji betonowych, 7. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 8. Montaż zadaszeń nad oknami, 9. Roboty malarskie i posadzkarskie, 10.Wykonanie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, 11.Dostawa wyposażenia, 12.Wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej, 13.Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 14. Wykonanie instalacji elektrycznej, 15. Wykonanie wentylacji, 16. Wymiana oświetlenia, 17. Udrożnienie wywiewek wentylacyjnych z montażem wywiewek mechanicznych, 18. Roboty porządkowe. II.Zakres robót rozbiórkowych: 1. Wykucie z muru ościeżnic okiennych w pomieszczeniu nr 3, 2. Wykucie z muru ościeżnic okiennych drzwiowych między pomieszczeniem 2 i 3, 3. Wykucie z muru nadproża drzwiowego między pomieszczeniem 2 i 3, 4. Zerwanie posadzek i okładzin, 5. Odbicie tynków ścian wewnętrznych w pomieszczeniach 1- 9. III. Zakres robót wewnątrz budynku – prac tynkarskich: 1.Nałożyć preparat gruntujący i pozostawić do wyschnięcia, 2, Wykonać tzw. obrzutkę – mieszaninę piasku i cementu w proporcjach 1:1 oraz niewielkiej ilości wody nakładać na kielnie i narzucać na ścianę, warstwę wykonać stosunkowo równo, tak aby szczelnie zamaskowała całą powierzchnię, pozostawić do wyschnięcia, 3. Wykonać narzut – warstwę tynku nanieść równomiernie na ścianę za pomocą kielni lub pacy, wyrównać powierzchnię przesuwając pace ruchem zygzakowatym za każdym razem w tym samym kierunku, pozostawić do wyschnięcia, 4. Zatrzeć wszystkie nierówności, pozostawić do wyschnięcia, 5. Nałożyć podkład gruntujący i pozostawić do wyschnięcia. IV. Zakres robót dotyczący malowania ścian i sufitów: 1. Umycie osuszenie i zagruntowanie ścian i sufitów, 2. Malowanie – minimum dwukrotnie, do uzyskania jednolitego koloru, 3. Malowanie sufitów w pomieszczeniach 1-9 oraz dwóch pomieszczeń przy pomieszczeniu nr 2 i 3 farbą emulsyjna do wnętrz o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych, 4. Malowanie wszystkich ścian w pom. 1-9 farba lateksową odporną na zabrudzenia i szorowanie, należy stosować wyłącznie farby z atestem do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, 5. Malowanie wszystkich ścian ponad glazurą i powyżej lamperii oraz w dwóch pomieszczeniach wchodzących w zakres robot remontowych (przy pom. 2 i 3) farbą, należy stosować wyłącznie farby z atestem do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi. V. Zakres robót związanych z odbudową z płyt gipsowo-kartonowych: 1.Wykonanie ścianek z płyt g/k w pomieszczeniu 3, 2. Montowanie zabudowy na podkonstrukcji z systemowych profili aluminiowych, 3. Mocowanie profili do stropów na kołki rozporowe, 4. Osłonięcie naroży profilem narożnym, wzmocnienie taśmą łącznia płyt, 5. Szpachlowanie całości gipsem i szlifowanie, 6.Wykonanie w ściance z płyty g-k drzwi rewizyjnych o wym. 0,6m x 0,6m, zamykane na klucz. VI. Zakres robót dotyczących branży elektrycznej: 1.Rozmieszczenie osprzętu elektrycznego i teletechnicznego, 2. Instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, 3. Instalację gniazd wtyczkowych 230V 4. Instalację siłową, 5. Tablicę elektryczną TK-ST, 6. Rozwiązania ochrony przeciwporażeniowej, 7. Pomiary i próby napięciowe, 8. Obliczenia techniczne. VII. Zakres robót dotyczących instalacji C.O. 1. Wpięcie do istniejącej c.o. 2. Rurociągi w instalacjach c.o. z rur stalowych instalacyjnych o śr. nom. 15-20 mm o połączeniach gwintowanych na ścianach budynku 3. Izolacja rurociągów śr 12-22 mm otulinami – jednowarstwowymi gr. 6 mm 4. Grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm – typu 22K/600/1200 5. Odbudowy grzejnikowe o wysokim stopniu perforacji 6. Zawory grzejnikowe o śr. nominalnej 15 mm (zawór + głowica) 7. Zawory odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm 8. Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania ( na gorąco) VIII. Zakres robót dotyczących instalacji wod. - kan.: 1. Wpięcie do istniejącej instalacji wody, 2. Demontaż instalacji wody wg projektowanych zmian, 3. Mechaniczne wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo -wapiennej o szer. do ½ cegły, 4. Zabetonowanie żwirobetonem bez deskowań w ścianach z cegieł i stemplowań bruzd o przekroju do 0.015 m2 w podłożach, stropach i ścianach 5. Rurociągi o śr. 20 mm 16x2,0, 6. Rurociągi o śr. 20 mm 20x2,0, 7. Rurociągi o śr. 25 mm 26x3,0, 8. Rurociągi o śr. 32 mm 32x3,0, 9. Izolacja rurociągów śr. 12-22 mm otulinami – jednowarstwowymi gr. 9 mm, 10. Izolacja rurociągów śr. 28-35 mm otulinami – jednowarstwowymi gr. 9 mm, 11. Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nominalnej 15 mm, 12. Zawory czerpalne o śr. nominalnej 15 mm, 13. Wykonanie przejść p.poż, 14. Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych, 15. Próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 63 mm) IX. Zakres robót instalacji wentylacji: 1. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł 2. Przeczyszczenie przewodów pionowych o śr. 100 mm X. Zakres robot wyposażenia jadalni i zaplecza kuchennego: 1. Dostawa urządzeń i sprzętu – Jadalnia – wszystkie wymiary dostosowane do wzrostu dzieci (1,33m-1,59m), parametry minimalne: (stoliki 2-osobowe 815x1150x649 – 1 szt.; stoliki 4 -osobowe 1200x1400x640 – 2szt; stoliki 6-osobowe 1500x900x640 – 3 szt; krzesła 375x360x670 wys. siedziska 380 – 28 szt) 2. Dostawa urządzeń i sprzętu – Zaplecze kuchenne, parametry minimalne: (zlewozmywak gastronomiczny dwukomorowy 800x600 – 2 szt.; kuchnia czteropalnikowa gazowa na podstawie z półką 800x700x850 – 2 szt.; blat roboczy ze stali nierdzewnej – 5 szt.; szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej 685x800x2110 – 260W – 2 szt.; szafa mroźnicza ze stali nierdzewnej 685x800x2100 – 330W – 1 szt.; szafki wiszące zamykane – 1 szt.; opak gastronomiczny ze stali nierdzewnej przyścienny skrzyniowy 1600x700x450 – 1 szt.; taboret gazowy jednopalnikowy – 1 szt) 3.ustawianie i montaż wyposażenia kuchennego i jadalni 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót: rozbiórkowych i demontażowych związanych m.in. z likwidacją drzwi, rozebraniem posadzek z płytek na zaprawie i kleju bez odzysku i płytek, demontażem cokolików, pieców i trzonów licowanych kaflami, wywozem i utylizacją gruzu, montażem drzwi dwuskrzydłowych z PCV z obróbką obsadzenia, montażem systemowych nawiewników okiennych, montażem maskownicy rewizyjnej, osłoną okien i drzwi folią polietylenową, robót związanych z instalacją wodociągową, robót związanych z kanalizacją sanitarną, robót związanych z instalacją centralnego ogrzewania, instalacją wentylacji, instalacją elektryczną oraz instalacją teletechniczną, wyposażeniem jadalni i zaplecza kuchennego, roboty wykończeniowe. b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4a oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach