Przetargi.pl
Modernizacja stolarki okiennej w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu mieszczącej się przy ul. Wały Powstańców Wlkp. 7

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stolarki okiennej w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu mieszczącej się przy ul. Wały Powstańców Wlkp. 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Modernizacja stolarki okiennej w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu przy ul. Wały Powstańców Wielkopolskich 7”. 2. Zakres robót objętych zamówieniem:  demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej oraz parapetów wewnętrznych  przygotowanie ościeży do montażu nowej stolarki okiennej  dostawa i montaż nowej stolarki okiennej pcv z regulacją  dostawa i montaż parapetów wewnętrznych  wykonanie obróbek blacharskich istniejących parapetów zewnętrznych  wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych obróbek tynkarskich ubytków powstałych podczas montażu stolarki z malowaniem  prace porządkowe, wywiezienie i utylizację stolarki okiennej i gruzu  wykonywanie- w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi – bezpłatnych konserwacji okien i parapetów (regulacja, smarowanie, impregnacja uszczelek, parapetów itp.) oraz przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta stolarki, jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku (w miesiącu październiku). 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zawarta w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) Szkice elewacji c) Zestawienie stolarki d) Przedmiar Robót. 4. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 5. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja techniczna będąca częścią SIWZ. 6. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w umowie lub STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Wszystkie materiały i wyroby zastosowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać normom i przepisom oraz winny posiadać odpowiednie atesty dla obiektów użyteczności publicznej. Stosowane urządzenia i materiały powinny być sklasyfikowane w I kategorii (klasie, gatunku). 8. Planowane do wymiany okna nie mogą spowodować zmian konstrukcyjnych budynku, muszą zachować geometrię i podziały poziome i pionowe okien, podziały szyb za pomocą szprosów oraz posiadać zewnętrzne walory estetyczne, funkcję użytkową oraz winny być wizualnie tożsame z istniejącą stolarką okienną. 9. Wykonawca zaplanuje i przeprowadzi wymianę okien w taki sposób aby demontaż starych okien i montaż nowych odbył się tego samego dnia. 10. Podane w zestawieniu wymiary okien stanowią wartości przybliżone. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek robót budowlanych należy przeprowadzić własne pomiary sprawdzające na miejscu budowy. Jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i dostawy okien. 11. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu robót budowlanych, celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Rawiczu lub osobą zastępującą ( tel. 65 5461341). 12. Zamawiający zaznacza, że użyte w niniejszej specyfikacji, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przykłady nazw własnych bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów, itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne w wyżej wymienionych dokumentach. 13. Wykonawca przy organizacji robót uwzględni fakt, iż prace budowlano-montażowe odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie KRUS (od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00- 15.00) w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. 14. Ze względu na brak możliwości wyłączenia obiektu z użytkowania na czas prowadzenia prac związanych z wymianą stolarki okiennej, należy tak przygotować i zabezpieczyć teren, by zapewnić bezpieczeństwo użytkowników i pracowników obiektu. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, stosując odpowiednie zabezpieczenia miejsc pracy wewnątrz budynku, ciągów pieszych oraz miejsc parkingowych znajdujących się przy budynku. Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się etapami w terminach i w godzinach wcześniej uzgodnionych z użytkownikiem obiektu. Prace w czynnym obiekcie odbywać się mogą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 15. Zamawiający wymaga: a) udzielenia minimum 3 lat gwarancji (lub dłużej w zależności od oferty wykonawcy) liczonej od daty protokolarnego odbioru robót na wykonane roboty budowlano –montażowe. b) aby współczynnik przenikania ciepła Uw oferowanych okien przez Wykonawcę wynosił maksymalnie 1,1W//(m2K) (lub mniej w zależności od oferty wykonawcy ) 16. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45421000-4 Stolarka okienna, parapety, obróbki 45442100-8 Roboty malarskie 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziele II SIWZ. 18. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: 1) Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonywanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechanie podwykonawców oraz innych osób, którymi będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia, jak za własne. 4) W przypadku powierzenia robót podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót w ramach ceny ofertowej. 5) Zamawiający nie dopuszcza zawierania przez podwykonawców umów z dalszymi podwykonawcami. 19. Zamawiający w załączniku nr 6 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 20. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca,: 1) który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt VI.4-8 SIWZ: a) przedstawi Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt VII.C.2 SIWZ b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, przedłoży umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2. Wykonawca w sytuacji zaistnienia podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 i ust. 5 pkt 1) ustawy – Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy, tzw. self-cleaning. Zamawiający rozpatrzy dowody wykazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16- 20 i ust. 5 pkt 1) ustawy-Pzp. 3. Postanowienia określone w pkt 2 nie mają zastosowania wobec Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia i nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania zakazu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach