Gmina Chocianów ogłasza przetarg
- Adres: 59-140 Chocianów, Ratuszowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
- Data zamieszczenia: 2018-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocianów
Ratuszowa 10
59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
REGON: 52859200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu w Chocianowie - renowacja dachu zadaszenia trybun i jego konstrukcji nośnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) oczyszczenie powierzchni dachu oraz rynny wewnętrznej strumieniem wody podciśnieniem z dodatkiem detergentu – 1.588,00 m2; 2) przygotowanie powierzchni dachu oraz rynny wewnętrznej do uszczelnienia i malowania wraz z dokręceniem luźnych śrub i uzupełnienie brakujących, zagruntowanie łączeń, styków i mocowań blach - 1.588,00 m2; 3) impregnacja powierzchni dachu poprzez nałożenie dwukrotne masy dyspersyjnej asfaltowo-gumowej lub innej o podobnych parametrach – 1.588,00 m2; 4) impregnacja wkładki zbrojącej z włókniny technicznej na zagruntowanej powierzchni - 1.588,00 m2; 5) ponowne dwukrotne przesmarowanie łączeń, styków, mocowań blach na powierzchni dachowej; 6) dwukrotne zabezpieczenie nowej powierzchni dachu farbą zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV - 1.588,00 m2; 7) wymiana rur spustowych - szt. 3; 8) oczyszczenie z rdzy i przygotowanie konstrukcji nośnej dachu do malowania - 845,76 m2; 9) malowanie konstrukcji nośnej dachu - 845,76 m2. Uwaga: Zakres robót określa przedmiar robot i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wskazana przez Zamawiającego w przedmiarze robót, ilość robót stanowi szacunkowy zakres prac, które należy traktować jako narzędzie pomocnicze do wyceny robót. Wartości robót przedstawione w formularzu ofertowym przez Oferenta powinny być sporządzone według obmiarów wykonanych w trakcie wizji lokalnej. Warunki wykonania zamówienia: Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu Ofertowym deklaruje oferowany okres gwarancji jakości od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. Wszelkie atesty, certyfikaty, dopuszczenia, aprobaty na materiały muszą być dostarczone Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, spięte w teczce w jednym egzemplarzu. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z zagospodarowaniem wszystkich wytworzonych odpadów oraz dostarczy Zamawiającemu kartę przekazania odpadów. Wykonawca podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia nie może wjeżdżać maszynami lub innym taborem na płytę boiska stadionu. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez ustawę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie 15 dni od wyboru oferty chyba, że zachodzą okoliczności, jak w art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych, wówczas termin ten liczy się od doręczenia orzeczenia Izby. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w banku: Bank Spółdzielczy Przemków filia w Chocianowie, nr konta: 33 8653 0004 0000 0089 1321 0012. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelewem przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Turystycznej 2 i adaptacja obiektu na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-05-01 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-04-29 - Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.
Dodano: 2024-04-29 - ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
Dodano: 2024-04-29