Przetargi.pl
Modernizacja stadionu sportowego w miejscowości Zdziechowice Drugie

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stadionu sportowego w miejscowości Zdziechowice Drugie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację obiektu stadionu sportowego klubu Huragan Zdziechowice, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 43/5 i 44 obręb ewidencyjny Zdziechowice Drugie, gmina Zaklików. W ramach zamówienia, w miejscu istniejącego boiska piłkarskiego, wykonane zostanie nowe boisko o długości całkowitej 110 m i szerokości całkowitej 70 m. Wymiar pola gry wynosić będzie 64 x 100 m, spadki kopertowe boiska o wartości 0,5%. Boisko posiadało będzie nawierzchnię z trawy naturalnej sportowej sianej na odpowiednio przygotowanym podłożu wraz z instalacją zraszania płyty boiska, drenażem i elementami kanalizacji deszczowej. Ze względu na różnice poziomów terenu wokół boiska konieczne będzie uformowanie skarp i muru oporowego. Przyległy do boiska teren zostanie wyrównany, wyhumusowany i obsiany trawą parkową. W ramach wyposażenia boiska zamontowane zostaną: - Profesjonalne bramki do piłki nożnej, pełnowymiarowe (7,32 x 2,44 m), aluminiowe. Profil słupka owalny 120 x 100 mm, lakierowane na biało (RAL 9003) wraz z zaczepami do siatki oraz ramą dolną w postaci rury stalowej, ocynkowanej. Ilość: 2 szt. - Tuleje do bramek osadzone w fundamencie betonowym o wymiarach (dł./szer./gł.) 80 x 80 x 100 cm. Ilość: 4 szt. - Maszty odciągowe do siatki montowane w tulejach. Ilość: 4 szt. - Siatki do bramek, profesjonalne, wykonane z linki polipropylenowej o średnicy min. 4 mm, wymiar oczka siatki: 12 x 12 cm. Ilość: 2 szt. - Chorągiewki narożne, uchylne, wykonane z poliwęglanu (śr. 50 mm).Wysokość słupka chorągiewki ponad poziomem murawy: 150 cm. Chorągiewka z materiału wodoodpornego w kolorze żółtym. Słupki chorągiewek montowane w tulejach umożliwiających prosty montaż i demontaż. Ilość: 4 szt. - Profesjonalny wózek do malowania linii boisk za pomocą farby ekologicznej: 1 szt. Zamówienie obejmuje także montaż ogrodzenia płyty boiska oraz terenu stadionu. Ogrodzenie w postaci paneli stalowych, ocynkowanych ogniowo i lakierowanych proszkowo w kolorze grafitowym RAL 7016. Ogrodzenie hybrydowe (piłkochwyty) do wysokości 2 m wykonane z elementów stalowych, panelowych, ocynkowanych ogniowo i lakierowanych proszkowo w kolorze grafitowym RAL7016, a powyżej wypełnienie przęseł stanowić będzie siatka polipropylenowa w kolorze zielonym. W ogrodzeniu należy zamontować furtki oraz dwuskrzydłową bramę zgodnie z projektem. Furtki i bramę należy wykonać w kolorze żółtym RAL 1028. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia i zaprogramowania systemu zraszania boiska oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli (minimum trzy osoby) w zakresie obsługi systemu. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany i rozliczony w dwóch etapach: - Pierwszy etap obejmujący wykonanie robót wskazanych w pozycjach 1.1 – 1.3 (włącznie) załącznika nr 3a do SIWZ przedmiar robót, - Drugi etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót. UWAGA! Zakres dokumentacji dołączonej do SIWZ, stanowiącej załącznik nr 4, obejmuje większy zakres robót niż objęty przedmiotem zamówienia – w przedmiotowym postępowaniu nie należy wyceniać robót związanych z montażem trybuny, budową oświetlenia boiska, wykonaniem monitoringu obiektu oraz utwardzeniem dróg dojazdowych. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików – Modernizacja stadionu sportowego w miejscowości Zdziechowice Drugie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3b do SIWZ 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności). 1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach