Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie, Gmina Strzegom

Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Wesoła 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8551-232 , fax. 0-74 8550-641
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Wesoła 7 7
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8551-232, fax. 0-74 8550-641
    REGON: 02013469900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wik.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie, Gmina Strzegom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie zlokalizowanej w miejscowości Żelazów w Gminie Strzegom wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu budowy w Państwowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Zakres prac obejmuje m.in. roboty budowlane: Branży architektoniczno-konstrukcyjnej: rozbiórka stropu i montaż sufitu podwieszanego stropu z gips.-karton. wodoodpornych na ruszcie stalowym systemowym, przebudowa układu funkcjonalnego - rozbiórki ścian działowych w pomieszczeniach i budowa nowych - likwidacja pom. socjalnego, rozbiórka stropu w całości budynku, wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem nadproży, remont posadzek w całym budynku, remont ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, ocieplenie ścian fundamentowych budynku styropianem gr. 12cm, ocieplenie budynku styropianem gr. 15cm, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonanie obróbki blacharskiej, montaż nowych rynien PVC, remont zbiorników wody czystej, remont odstojnika popłuczyn, budowa zbiornika wody surowej. Branży sanitarno-technologicznej: demontaż istniejącej technologii uzdatniania wody, budowa nowej technologii uzdatniania wody, remont sanitariatu, remont obudowy studni głębinowej nr I, budowa zbiornika wody surowej wraz z wieżą napowietrzającą stojącą na tym zbiorniku, remont odstojnika popłuczyn, remont szczelnego zbiornika ścieków chemicznych NaOCl, remont szczelnego zbiornika ścieków socjalnych, budowa szczelnego zbiornika ścieków chemicznych NaOH. Branży elektrycznej (w tym AKPiA): zasilanie i rozdzielnie, instalacja oświetleniowa, instalacja siłowa gniazd wtyczkowych, instalacja sterowania procesami technologicznymi, instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze, ochrona od porażeń, ochrona przeciw przepięciowa, dodatkowo wymiana baterii kondensatorów do kompensacji mocy biernej na nową. Część dotycząca demontażu istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej oraz budowy wnętrzowej stacji transformatorowej nie będzie realizowana. Pozostaje stacja istniejąca. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie że parametry techniczne (np. wymiary, przepływ, wydajność, moc urządzeń, opory hydrauliczne, rozkład ciśnień, itp.) nie będą odbiegały od urządzeń zaprojektowanych o ?2%. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty przetargowej wykazu urządzeń kluczowych - równoważnych - załącznik nr 13 do SIWZ oraz stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia tj.: a) szczegółowe rysunki techniczne, b) atesty PZH, c) aprobaty techniczne d) deklaracje zgodności, e) karty katalogowe urządzeń zamiennych. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń zaprojektowanych Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia do oferty przetargowej wykazu urządzeń kluczowych - równoważnych - załącznik nr 13 do SIWZ wraz ze stosownymi dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia. Brak wypełnionego załącznika nr 13 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody, bo proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku oceny złożonych ofert, do wezwania Wykonawcy do wskazania obiektu SUW z zastosowanymi urządzeniami równoważnymi i dokonania oględzin oraz sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie, celem akceptacji lub odrzucenia zaproponowanych urządzeń. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż oferowanie urządzeń równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ, projekcie, specyfikacji technicznej oraz wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej zamiennej przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zadania. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 3 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie umową; - Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy; - dostarczy instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń (stacji), - wykonana rozruch stacji potwierdzającej prawidłowość funkcjonowania nowej stacji, Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi Nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień rozpoczęcia odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a) wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); b) dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, a dołączone do przetargu przedmiary mają charakter pomocniczy. Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami. Modernizacja nie może zakłócać pracy Stacji Uzdatniania Wody. Ewentualne wyłączenia i zmiany cyklów pracy urządzeń należy konsultować z Zamawiającym. Prace, związane z przebudową stacji oraz przełączeniem rurociągów instalacji istniejącej stacji na nową, należy wykonać w jak najkrótszym czasie i w ścisłym porozumieniu z Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o w Strzegomiu. Zamówienie należy wykonać na podstawie projektu budowlano - wykonawczego sporządzonego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowego VITARO Jędrzejczyk Wojciech, Dziepółć 3, 97 - 500 Radomsko. Wszystkie materiały zgodne z PN i PN-EN powinny posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności a materiały, które posiadają kontakt z wodą pitną powinny posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikającego wprost z dokumentacji projektowej, jak również w dokumentacji tej nie ujęte a bez których nie można wykonać zmówienia. Między innymi cena musi zawierać koszty: zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej w wymaganej ilości o ciśnieniu wyjściowym 7,5 bara przez cały okres budowy, robót przygotowawczych, sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, całodobowego dozoru placu budowy przez okres jej trwania, ewentualnego nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego, odtworzenia dróg i chodników, zagęszczenia gruntu, odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, wykonania ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, odwozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego i inne niezbędne do wykonania i przekazania na majątek przyszłego użytkownika. Przed złożeniem oferty zaleca się wizytację terenu budowy. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w projektach budowlanych obciążają w tym przypadku Wykonawcę zamówienia; musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości: 65.000,00 zł słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych. 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BZWBK , konto nr 95 1090 2343 0000 0001 0433 2154. 1.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie spółki Wodociągi i Kanalizacja, ul. Wesoła 7 w pok. Nr 1 (sekretariat) (nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty) 1.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątka lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). 1.6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art.46 ust.4a i 5 prawa zamówień publicznych. 1.7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 7.03.2016 r. do godz. 11:00. 1.8. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 1.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadkach określonych w pkt. 1.10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należącej do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wik.strzegom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach