Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Potulice wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody.

GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672621462 , fax. 672169579
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU
    ul. Janowiecka 98A
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672621462, fax. 672169579
    REGON: 570174030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Potulice wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec Powiat WągrowieckiWojewództwo Wielkopolskie Stacja Uzdatniania Wody PotuliceDziałka o numerze ewidencyjnym 191/8 Obręb ewidencyjny PotuliceZakres robót: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w systemie zaprojektuj - wybuduj, polegająca na Modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Potulice wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody”.W ramach realizacji zamówienia wykonać należy:1) dokumentację techniczno-budowlaną w postaci Projektu Budowlanego w branżach: technologicznej, sanitarnej, budowlanej, architektonicznej i konstrukcyjnej, elektrycznej i AKPiA wraz z uzyskaniem Pozwolenia na budowę;2) demontaż istniejącej technologii SUW wraz z utylizacją odpadów;3) modernizację ogólnobudowlaną istniejącego budynku SUW;4) montaż urządzeń technologicznych w budynku SUW;5) modernizację istniejącego odstojnika wód popłucznych wraz z jego rozbudową – dostawienie prefabrykowanego zbiornika;6) instalację elektryczną i AKPiA do zasilania i sterowania pracą SUW;7) budowę nowego zbiornika retencyjnego w konstrukcji stalowej o pojemności V=100 m3 oraz ułożenie rurociągu ssawnego, tłocznego, spustu oraz przelewu z włączeniem do istniejącej sieci;8) montaż obudowy na jednej z dwóch istniejących studni głębinowych w konstrukcji obudowy termoizolacyjnej. Wymiana jednej pompy głębinowej wraz z orurowaniem i niezbędną armaturą;9) wymianę istniejących rurociągów międzyobiektowych sieci zewnętrznych;10) wykonanie oświetlenia obiektu oraz ujęć wody wraz z systemem CCTV;11) prace związane z odbiorami technicznymi oraz rozruch stacji;12) zakup oraz wdrożenie systemu zdalnego odczytu oraz monitoringu sieci wodociągowej w systemie odczytu radiowego.Szczegółowy zakres robót do wykonania - część budowlana. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych dla potrzeb modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Potulicach wraz z uzyskaniem wymaganego pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlano-montażowych Stacji Uzdatniania Wody w Potulicach wraz z ujęciem wody surowej. Zakres zamówienia obejmuje: • Wykonanie badań technologicznych określających sposób uzdatnienia wody.• Opracowanie projektu modernizacji SUW dla poszczególnych branż tzn.: - architektoniczno-budowlaną,- technologiczną i instalacji sanitarnych,- konstrukcyjną,- zewnętrznych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych i elektrycznych,- instalacji elektrycznych i oświetlenia, instalacji niskonapięciowych i AKPiA,Należy wykonać:- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami.Opracowanie musi zawierać wszystkie roboty do wykonania w ramach modernizacji SUW dla danej branży i powinno być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.Opracowanie musi być zgodne obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja musi być zrealizowana i podpisana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do projektowania oraz kwalifikacje zawodowe.Opracowanie projektowe danej branży ma zawierać niezbędne opisy i rysunki umożliwiające wykonanie robót budowlanych. W zakresie zamówienia wymagane jest również opracowanie i uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów. Należy zaprojektować rozwiązania i urządzenia sprawdzone pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. Zakres robót obejmuje:a) w zakresie technologii zaprojektowanie i wykonanie układu technologicznego ujęcia wody ze studni głębinowej i SUW w tym:• modernizację jednej studni głębinowej,• zaprojektowanie i wykonanie systemu napowietrzania,• wykonanie układu filtracji jednostopniowej,• zaprojektowanie i wykonanie procesu przeciwprądowego płukania filtrów,• wykonanie rurociągu odprowadzenia wód popłucznych, • zaprojektowanie i wykonanie pomieszczenia chlorowni, • dostawę nowego zbiornika na sprężone powietrze wraz z węzłem redukcyjno-pomiarowym, • zaprojektowanie i wykonanie nowego zbiornika retencyjnego o pojemności 100 m3,• zaprojektowanie i dostawa zestawu pomp sieciowych do podawania wody, • wymiana wewnętrznego orurowania, • montaż dwóch kondensacyjnych osuszaczy powietrza,• wymiana istniejących międzyobiektowych sieci wodno-kanalizacyjnych. b) w zakresie branży budowlanej: modernizacja ogólnobudowlana budynku stacji a w szczególności: wymiana stolarki okienno-drzwiowej, termomodernizacja obiektu, przebudowa fundamentów pod filtry ciśnieniowe, zapewnienie właściwego oświetlenia obiektu, zapewnienie właściwej ochrony przeciwpożarowej, pozostałe pracy wykończeniowe, wykonanie sieci między obiektowych dla nowego zbiornika retencyjnego,c) w zakresie branży elektrycznej sporządzenie projektu obejmującego: instalację elektryczna wewnętrzna, instalację gniazd, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację siłową, antywłamaniową, zalania oraz montaż infrastruktury elektrycznej a w szczególności: montaż kabli i przewodów, rozdzielnic, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz inne prac elektryczne polegające na montażu połączeń wyrównawczych, instalacji przepięciowej, instalacji przeciwporażeniowej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.Zdalny monitoring zużycia wody na sieci wodociągowej Przedmiotem zamówienia jest: • dostawa nowych wodomierzy przystosowanych do zdalnego odczytu wraz z nakładkami radiowymi służącymi do odczytu stanu wodomierza i przesyłu danych do systemu informatycznego do zdalnego odczytu w liczbie 496 kpl.;• usługa do przesyłu danych między urządzeniami zamontowanymi na wodomierzach a systemem informatycznym do zdalnego odczytu wodomierzy;• wdrożenie i uruchomienie radiowego systemu zdalnego odczytu wodomierzy zapewniającego rejestrowanie, przetwarzanie, archiwizowanie i przekazywanie na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy.Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100),2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone wg. wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem:Wadium – ,,Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Potulice wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody” - Nr rachunku: 79 1020 4027 0000 1702 1215 5190.6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.8. Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące elementy:1) nazwę i adres Zamawiającego,2) nazwę zamówienia,3) nazwę i adres Wykonawcy,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej tj.:a) Doświadczenie WykonawcyWykonawcy muszą wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:- co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty technologiczne na stacji uzdatniania wody o wartości tych prac nie mniejszej niż 400 000,00 zł netto.Zamawiający uwzględni tylko zadanie (robotę) zakończoną.Uwaga:1) W przypadku, gdy wartość robót wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).2) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykonawca może wykazać się tylko tymi robotami (zakresem prac), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.b) Potencjał osobowy WykonawcyWykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować osobami jak poniżej odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia pełniącymi następujące funkcje:- Kierownik budowy - minimum jedna (1) osoba posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej.- Kierownik robót elektrycznych - minimum jedna (1) osoba posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej.- Kierownik robót sanitarnych - minimum jedna (1) osoba posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej.Uwaga:Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach