Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Gminie Sławatycze

Gmina Sławatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 783 358 , fax. 833 783 313
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
    ul. Rynek 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 833 783 358, fax. 833 783 313
    REGON: 30237701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w Gminie Sławatycze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Modernizacji Stacji uzdatniania wody w Gminie Sławatycze. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ROBOTY MONTAŻOWE I BUDOWLANE NA TERENIE ISTNIEJĄCEJ STACJI WODOCIĄGOWEJ: I Modernizacja stacji wodociągowej (SUW) w Sławatyczach w branży sanitarnej 1. Zewnętrzne prace remontowe i modernizacja stacji wodociągowej - demontaż 3 kpl. zestawów pomp głębinowych z rurociągami tłocznymi, z pokrywami głowic studziennych, uzbrojeniem w armaturę z wodomierzami, kształtkami, - montaż nowych zestawów pomp głębinowych z rurociągami tłocznymi, z pokrywami głowic studziennych, uzbrojeniem w armaturę z wodomierzami, kształtkami, - montaż nowych przewodów wodociągowych od trzech studni do budynku stacji wodociągowej wraz z armaturą, - montaż nowych przewodów technologicznych pomiędzy budynkiem stacji wodociągowej, a zbiornikami wyrównawczymi w wyposażeniem w armaturą wodociągową , montaż sond w zbiornikach wyrównawczych, - odnowienie komór szachtów studziennych wraz z wymianą istniejących płyt przykrywczych , odnowienie zbiorników popłuczyn, zbiorników bezodpływowych na ścieki, - czyszczenie istniejących zbiorników wyrównawczych, betonowych, - wykonanie nowych przyłączy kanalizacyjnych od budynku stacji wodociągowej do zbiornika popłuczyn, - wykonanie nowych opasek dla szachów studziennych , wymiana ogrodzenia i bram dla dwóch studni - czyszczenie istniejących przewodów kanalizacyjnych od zbiornika popłuczyn 2. Wewnętrzne prace remontowe i modernizacja stacji wodociągowej. 2.1. Prace demontażowe a. prace demontażowe istniejących elementów w stacji wodociągowej: - demontaż bloku zbiorników hydroforowych z rurociągami i armaturą, - demontaż bloku filtrów odżelaziaczy z rurociągami i armaturą, - demontaż bloku pomp płaskich II stopnia z pompą popłuczyn z armaturą, - demontaż zestawu bloku sprężarek, - demontaż bloku chloratora z przewodami, b. demontaż wewnętrznych przewodów technologicznych z armaturą, kształtkami, wodomierzem, c. demontaż wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej z wyposażeniem, d. demontaż wewnętrznej kotłowni lokalnej z instalacją centralnego ogrzewania, 2.2 Prace montażowe - wykonanie i montaż bloku odżelaziania i odmanganiania z rurociągami, armaturą odcinającą i sterującą, - montaż zestawu aeracji z rurociągami, armaturą odcinającą i sterującą, - montaż bloku pomp II stopnia, - montaż zestawu pompy popłucznej, - montaż sprężarki z rozdzielnią pneumatyczną, układem rurociągów z armaturą odcinającą i sterującą, - montaż dmuchawy, - montaż zestawu dozującego podchloryn z rurociągami i armaturą, - wykonanie rurociągów technologicznych z armaturą sterującą, odcinającą, montażem przepływomierza elektromagnetycznego i zaworu antyskażeniowego - modernizacja i wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie ogrzewania budynku, modernizacji instalacji wentylacji II. Modernizacja stacji wodociągowej (SUW) w Sławatyczach w zakresie branży budowlanej. 1.Planowane zakres robót 1.1 Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącego ogrodzenia terenu SUW - rozbiórka istniejącego utwardzenia z płyt typu Jombo, - rozebranie wiaty śmietnikowej, - częściowa rozbiórka posadzek w budynku SUW, - częściowe rozebranie ścian działowych w budynku SUW, - częściowy demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku SUW, - zbicie istniejących okładzin ściennych w budynku SUW, - usunięcie farby ze ścian i sufitów w budynku SUW, 1.2 Roboty budowlane - wykonanie nowego ogrodzenia obiektu SUW w postaci siatki na słupkach stalowych, - utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 8 cm na warstwach konstrukcyjnych, - budowa ścian działowych w budynku SUW, - budowa kanałów technologicznych w posadzkach budynku SUW, - wykonanie izolacji i wyrównanie posadzek w budynku SUW, - uzupełnienie, przetarcie i wyrównanie tynków w budynku SUW - montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku SUW, - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z glazury i terakoty, - malowanie ścian i sufitów w budynku SUW, - wykonanie wentylacji w budynku SUW, - pokrycie stropodachu papą na lepiku. III. Modernizacja stacji wodociągowej (SUW) w Sławatyczach w zakresie branży elektrycznej 1. Planowane zakres robót 1.1 Demontaż: Do demontażu przeznaczona jest istniejąca instalacja elektryczna, w której skład wchodzą: oprawy oświetleniowe, osprzęt instalacyjny (gniazda zasilające 230V i 400V oraz łączniki i przełączniki), istniejące rozdzielnie wraz z aparaturą pomiarową. 1.2 Montaż: Na obiekcie stacji uzdatniania wody zostanie wykonana instalacja elektryczna i sterownicza. - Przewody instalacji oświetleniowej i gniazd 230V układane w bruzdach kablowych, a instalacje sterowniczą, obwody zasilające urządzenia stacji uzdatniania wody wykonywane 4 w korytach kablowych z PCV po ścianie budynku. - Wszystkie montowane gniazda 230V i 400V oraz łączniki i przełączniki wykonywane o stopniu ochrony co najmniej IP44. - Przewiduje się wymianę istniejącego złącza kablowego wraz z uwzględnieniem głównego wyłącznika prądu p.poż. Do zasilania rezerwowego, awaryjnego przewiduje się generator z napędem spalinowym z pełną automatyką przełączania zasilania awaryjnego. - Zakres prac obejmuje również wymianę i budowę nowej instalacji odgromowej, instalację ochrony przepięciowej oraz instalacje połączeń wyrównawczych. - Po przeprowadzeniu remontu, przebudowy urządzeń stacji uzdatniania wody konieczne jest przeprowadzenie ich rozruchu oraz sprawdzenie automatyki współpracującej z urządzeniami. - Montaż zestawu hydroforowego w komplecie z automatyką wykonany będzie zgodnie z wytycznymi branży sanitarnej. Pomiary końcowe przeprowadzone będą zgodnie z wymaganymi przepisami. 2. Monitoring Przewiduje się system zdalnego monitoringu i sterowania nadrzędnego urządzeń wodociągowych, który poprawi poziom świadczonych usług poprzez scentralizowanie informacji o stanie urządzeń. IV. System odczytu wodomierzy - Wymiana wodomierza z nakładką radiową wraz z łącznikami – dn 80 – 2 kpl - Wymiana wodomierza z nakładką radiową wraz z łącznikami – dn 100 – 1 kpl - Wymiana wodomierza z nakładką radiową wraz z łącznikami – dn 150 – 1 kpl - Moduł komunikacyjny Bluetooth – 1 kpl - Program odczytowy – 1 kpl V. Serwis on-line z ICT W wyniku realizacji projektu stworzony zostanie serwis on-line umożliwiający zgłaszanie uwag i skarg, zapytań, pobieranie informacji nt. dostępności dotychczasowych i nowych usług. Serwis dostosowany będzie zgodnie ze standardem WCAG2.0. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekty budowlane, − STWiOR. − Przedmiary robót, Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową 
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót 
w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak 
w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 45.000,00 PLN (słownie zł: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łomazach o/Sławatycze nr rachunku: 37 8037 0008 0260 0143 3000 0050 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: Z.271.2.2020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach