Przetargi.pl
Modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 277-86-66 , fax. 032 271-13-11
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu
    ul. Szczęść Boże 18 18
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 277-86-66, fax. 032 271-13-11
    REGON: 00001775600173
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja siedziby Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8. Inspektorat usytuowany jest w centrum Tarnowskich Gór i składa się z czterech budynków. Zakres robót obejmuje: - przeniesienie 20 szt. regałów stacjonarnych i jezdnych z antresoli w bud. B do pomieszczeń piwnicznych w bud. B, - przystosowanie budynku do spełnienia aktualnych przepisów p.poż., - roboty wyburzeniowe (sanitariaty i sala obsługi klientów), - krycie dachów papą niepalną z wymianą obróbek i naprawą kominów (ok. 1295,2 m2), - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna pożarowe - 122,7 m2), - modernizacja istniejących instalacji tj.: elektrycznej i oświetleniowej, c.o., wod.-kan. (w zakresie ograniczonym do przebudowywanych WC i sal obsługi klienta), - przebudowa wc z przystosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne (4 budynki), - wydzielenie 5 klatek schodowych wraz z wykonaniem instalacji oddymiającej, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (4 budynki), - modernizacja 2 sal obsługi klienta i sanitariatów, - roboty posadzkarskie, malarskie itp. - towarzyszące (w 4 budynkach), - modernizacja instalacji sygnalizacji p.poż i TV przemysłowej (4 budynki), - modernizacja 3 dźwigów osobowych. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe obejmują m. in.: - wykonanie niezbędnych rusztowań zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie daszków zabezpieczających w przejściach, przejazdach oraz nad chodnikiem, - roboty zabezpieczające w trakcie wymiany pokrycia dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją, - transport materiałów, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania robót nowo zamontowanych elementów budynku oraz wyposażenia. Wykonawca będzie ponosił koszty dostawy mediów na teren budowy oraz będzie prowadził roboty w godzinach od 6.00 do 22.00 (z powodu uciążliwości dla mieszkańców sąsiednich posesji). Wykonawca na wykonane roboty musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji i 3-letniej rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, w tym w załączonym do niej projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na placu budowy, spotkanie w dniu 24.10.2011r. o godz. 9.00 na parterze budynku B przy ul. Górniczej 4-8 w Tarnowskich Górach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach