Przetargi.pl
Modernizacja schodów wejściowych do budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja schodów wejściowych do budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja schodów wejściowych do budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - rozbiórkę i demontaż istniejących schodów wraz ze ściankami oporowymi, - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych i ścianek oporowych, - montaż stopni schodowych (nowych oraz z rozbiórki), - wykonanie okładziny ścian oporowych z piaskowca wraz z wykonaniem elementów ozdobnych, - wykonanie chodnika z kostki granitowej, - montaż balustrad ze stali nierdzewnej. 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, w tym: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ), b) dokumentacja projektowa (zawarta w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (uPzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego określony w SIWZ, z dopiskiem: WADIUM - ZUS WROCŁAW - modernizacja schodów - 470000/370/14/2011/ZAP. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu ustalonej kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. 4) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Pretficza 11, w pok. 426, na ręce Pani Agnieszki Piotrowskiej - Głównego Księgowego Oddziału. 5) Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach