Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 638 48 33 , fax. 042 638 48 48
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi
ul. Sienkiewicza 5 5
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 638 48 33, fax. 042 638 48 48
REGON: 47205763200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sanitariatów i natrysków w budynku Bursy Szkolnej Nr 11 w Łodzi, ul. Drewnowska 153/155 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sanitariatów i natrysków w budynku Bursy Szkonej Nr 11 w Łodzi, ul. Drewnowska 153/155. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzą prace budowlane obejmujące: - remont ścian wraz z okładzinami - remont posad - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem rzeczowym przedmiotowe zamówienie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający dokument. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy: - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy- załącznik do SIWZ, - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: remont sanitariatów w dwóch obiektach o wartości minimum 150.000 zł w każdym . -Udokumentują to poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych podobnych zamówień - wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością np. referencje inwestora lub generalnego wykonawcy (jeśli zamawiający nie był inwestorem), lub inny dokument, np. protokóły odbioru prac. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4) ustawy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć oddzielne dokumenty wymienione w punkcie 5.1a SIWZ i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy. Pozostałe dokumenty dotyczące doświadczenia, o których mowa w punkcie 5.1.b muszą spełnić łącznie wszyscy wykonawcy. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa określający jego zakres i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. (jeżeli przedsiębiorcy składają ofertę w imieniu spółki cywilnej lub konsorcjum) . Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności; Dokument pełnomocnictwa - w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami innej osobie niż upoważniona do reprezentacji; Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r.; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy i remontu budynku Nr 1 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73
Dodano: 2016-07-12 - MODERNIZACJA - REMONT POMIESZCZEŃ I PIĘTRA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZPRZY
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-24 - Przedmiotem zamówienia jest Remont szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2016-06-14 - Dostosowanie budynku do wymogów przepisów w zakresie p.poż.
Dodano: 2016-06-10 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja - remont pomieszczeń I piętra w budynku Szkoły Podstawowej w Rozprzy
Dodano: 2016-06-09 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa sanitariatów w budynku UMŁ przy ul. Sienkiewicza 5 i Piotrkowskiej 106
Dodano: 2016-06-03 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - przebudowa ośrodka zdrowia w Dańkowie wraz z termomodernizacją
Dodano: 2016-05-19