Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
modernizacja sali konferencyjnej oraz remont łazienek w Urzędzie Gminy w Kleszczowie; IZP-3410/10/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres prac wchodzi: modernizacja sali konferencyjnej, zaplecza socjalnego i ścian korytarza przyległego do sali konferencyjnej w branżach: budowlanej, elektrycznej, elektronicznej i instalacyjnej (wentylacja), remont łazienek na parterze, I i II pięt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: I. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. zrealizowali należycie (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniej niż: 1 remont lub modernizacje obejmującą prace wewnętrzne o łącznej wartości 400 tyś zł brutto, w zakresie i charakterze jak w niniejszym zamówieniu w budynkach o podwyższonym standardzie wykończeniowym tj. banki, urzędy, hotele powyżej 3 gwiazdek, w którym prace budowlane odbywały się w czasie pełnego funkcjonowania obiektu. W obiekcie wykonawca powinien wykazać wykonanie następujących prac: - układanie glazury, terakoty i wykładziny dywanowej - wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo gipsowych - wykonanie w wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją; 2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierowników robót w specjalności instalacyjnej wod. - kan. i wentylacji i instalacyjnej elektrycznej. Kierownik budowy (robót) winien spełniać wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i powinien posiadać 10-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy oraz (5-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót). II. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych dokumentów: Wymagane oświadczenia: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6. oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Wymagane dokumenty: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert2. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 7.I.1 z podaniem ich wartości, rodzajem prac, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika - wykaz zrealizowanych robót; 2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dodatkowo należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w niniejszym pkt. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, a także należy załączyć dokumenty dotyczące kierownika budowy (robót), (zgodnie z pkt 7.I.2 siwz): uprawnienia budowlane lub wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy i remontu budynku Nr 1 Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Gdańskiej 73
Dodano: 2016-07-12 - MODERNIZACJA - REMONT POMIESZCZEŃ I PIĘTRA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZPRZY
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-24 - Przedmiotem zamówienia jest Remont szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2016-06-14 - Dostosowanie budynku do wymogów przepisów w zakresie p.poż.
Dodano: 2016-06-10 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja - remont pomieszczeń I piętra w budynku Szkoły Podstawowej w Rozprzy
Dodano: 2016-06-09 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa sanitariatów w budynku UMŁ przy ul. Sienkiewicza 5 i Piotrkowskiej 106
Dodano: 2016-06-03 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - przebudowa ośrodka zdrowia w Dańkowie wraz z termomodernizacją
Dodano: 2016-05-19