Przetargi.pl
Modernizacja/remont/przebudowa 3 dróg gminnych dojazdowych do pól i gruntów rolnych

Gmina Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, Lipinki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki
    Lipinki 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 37044081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglipinki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja/remont/przebudowa 3 dróg gminnych dojazdowych do pól i gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont/przebudowa 3 dróg gminnych dojazdowych do pól i gruntów rolnych 3 dróg gminnych dojazdowych do pól i gruntów rolnych, w podziale na części: część 1 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do pól i gruntów rolnych „Do Kowala” w m. Lipinki w km 0+000 – 0+153, dz. ewid. nr 922/4; część 2 - Remont drogi gminnej dojazdowej do pól i gruntów rolnych „Pagorzyna – Na Cmentarz” nr 270716 K w m. Pagorzyna w km 0+193 – 0+373, dz. ewid. nr 549/1; część 3 - Remont drogi gminnej dojazdowej do pól i gruntów rolnych nr 271207 K „Wójtowa – Na Oczyszczalnię” w m. Wójtowa w km 0+340 – 0+500, dz. ewid. nr 1621. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane przez pracowników fizycznych; b) czynności wykonywane przez operatorów sprzętu; c) czynności obsługi biurowej i technicznej. 3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy dotyczących spełniania przez wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2. 4. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2 i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2; 3) przeprowadzania kontroli na terenie budowy. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawców osób wskazanych w pkt 2: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska pracowników, rodzaj umowy, wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawców, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności bez adresów i numerów PESEL pracowników; imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji; informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawców składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników; imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego żądania na piśmie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w pkt 2. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawców, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. W przypadku stwierdzenia niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 2, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji przedmiotu umowy, w którym nie dopełniono przedmiotowego wymogu, za każdą osobę, o której mowa w pkt 2, niezatrudnioną na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta, sporządzona na formularzu oferty; 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; dokument należy złożyć wraz z ofertą, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3. pełnomocnictwo – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP; dokument należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP; wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach