Przetargi.pl
Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowości Lipina

Gmina Pajęczno ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (034) 311 1523, , fax. (034) 311 2135
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pajęczno
    Parkowa 8/12
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. (034) 311 1523, , fax. (034) 311 2135
    REGON: 52425200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/76

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowości Lipina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowości Lipina 3.2.1 Zakres robót obejmować będzie w szczególności: Przedmiotem opracowania jest remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewid. 93 obręb Lipina. W zakresie opracowania znajduje się: - remont jezdni o nawierzchni z mieszanki min.-asf. przystosowanej do kategorii obciążenia ruchem KR1, - remont poboczy, - remont zjazdów, - regulacja nadziemnych elementów infrastruktur technicznej. 3.2.2 Parametry inwestycji: - Długość jezdni objętej remontem 805,67 m - Szerokość jezdni 3,50m - Szerokość jezdni w miejscu mijanki 5,50m - Powierzchnia jezdni 2951,80 m2 - Szerokość poboczy 0,75m lub do granicy pasa drogowego - Powierzchnia poboczy 1120,00 m2 - Powierzchnia zjazdów objętych remontem 183,00 m2 3.2.3 Opis przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych Rozwiązania konstrukcyjno-budowlane przyjęto w oparciu o istniejące zagospodarowanie terenu. W przekroju poprzecznym zaplanowano jezdnię o szerokości 3,5m oraz spadku poprzecznym jednostronnym i nachyleniu 2%. Wyjątek stanowią odcinki drogi z mijankami wg opisu: - na odcinku od km: 0+169,42 do km: 0+177,42 następuje zmiana szerokości jezdni od 3,5m w km: 0+169,42 do 5,5m w km: 0+177,42 - na odcinku od km: 0+177,42 do km: 0+202,42 oraz na odcinku od km: 0+470,16 do km: 0+495,16 (mijanki) – jezdnia o szerokości 5,5m) - na odcinku od km: 0+202,42 do km: 0+210,42 następuje zmiana szerokości jezdni od 5,5m w km: 0+210,42 do 3,5m w km: 0+202,42 - na odcinku od km: 0+462,16 do km: 0+470,16 następuje zmiana szerokości jezdni od 3,5m w km: 0+462,16 do 5,5m w km: 0+470,16 - na odcinku od km: 0+495,16 do km: 0+503,16 następuje zmiana szerokości jezdni od 5,5m w km: 0+495,16 do 3,5m w km: 0+503,16 Ponadto na całym odcinku drogi zaplanowano pobocza utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Warstwę podbudowy stanowi warstwa grubości 12cm z kruszywa frakcji 0-31,5mm. Warstwę nawierzchni stanowi warstwa grubości 3cm z kruszywa frakcji 0-8mm (dopuszcza się zastosowania innych frakcji jednak nie większej niż 0-16mm). Pobocza zaprojektowano ze spadkiem 6% i nachyleniu od jezdni w kierunku terenów zielonych. Istniejące zjazdy podlegające remontowi zostaną wykonane o konstrukcji tożsamej z konstrukcją poboczy. Jezdnię zaprojektowano dla kategorii obciążenia ruchem KR 1 Niweletę zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego poziomu drogi uwzględniając przeprofilowanie podłoża w celu wykonania wzmocnienia w technologii stabilizacji cementem oraz w celu uzupełnienia na całej powierzchni jezdni warstwy podbudowy gr. 8cm. "Remont (modernizacja) drogi gminnej w miejscowości Lipina” 3.2.4 Układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i mijanki Docelowy układ warstw konstrukcyjnych jezdni stanowi: - wzmocnienie istniejącego gruntu rodzimego i podbudowy warstwą gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm 1,5 MPa przy użyciu zestawu do stabilizacji, grubość warstwy 20cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 8 cm, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - warstwa wiążąca z mieszanki min.-asf. AC 16W, grubość warstwy 5 cm, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - warstwa ścieralna z mieszanki min.-asf. AC11S, grubość warstwy 4 cm. 3.2.5. Układ warstw konstrukcyjnych poboczy utwardzonych i zjazdów Docelowy układ warstw konstrukcyjnych poboczy utwardzonych i zjazdów stanowi: - nawierzchnia z kruszywa łamanego frakcji 0-8 lub 0-16mm, grubość warstwy 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm, grubość warstwy 12cm. 3.2.6. Odwodnienie pasa drogowego Rozwiązania projektowe nie zmieniają istniejącego sposobu odwodnienia pasa drogowego. Poprzez projektowany spadek podłużny i projektowany spadek poprzeczny wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone i wchłonięte w nieutwardzony grunt pasa drogowego. 3.3 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Robota budowlana – kody CPV: 45233100-0 ROBOTY W ZAKRESIE BUDOWY AUTOSTRAD, DRÓG 3.4 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach budowlanych (branży drogowej oraz branży sanitarnej i elektrycznej) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 6 projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez AP PROJECT Paweł Broszkiewicz, ul. Marii Dąbrowskiej 104, 97-500 Radomsko wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonej: dokumentacji projektowej, opisach technicznych, rysunkach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały wskazane jednoznaczne nazwy materiałów wskazujące na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą „lub równoważne”, czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Bank Spółdzielczy Filia w Pajęcznie: Nr rachunku: 29 8980 0009 2032 0012 3783 0002 z dopiskiem: Wadium – „Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowości Lipina” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 1) Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowości Lipina” 12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Uproszczony kosztorys ofertowy, 3) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 10.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że : 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca / Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach