Przetargi.pl
(Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka w ramach inwestycji: Modernizacja drogi gminnej położonej na działkach nr ewid. 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w miejscowości Turka

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka w ramach inwestycji: Modernizacja drogi gminnej położonej na działkach nr ewid. 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w miejscowości Turka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Poniżej przedstawione są główne elementy przedmiotu zamówienia:
    - wykonanie przebudowy drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni od 4m do 5,0 m (podbudowa z gruntu stab. cem. Rm2,5MPa gr. 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr.20cm, warstwa wiążąca asfaltowa gr. 4 cm, warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4 cm) na odcinku od 0 do 0+285,7
    - zabezpieczenie krawędzi jezdni krawężnikiem na ławie betonowej na długości parkingu
    - usunięcie karpiny drzew (zmiana w stosunku do przedmiaru robót - drzewa zostały już wycięte ze względu na upływający termin pozwolenia na wycinkę, pozostała do usunięcia karpina)
    - przestawienie ogrodzenia z siatki
    - wykonanie oznakowania pionowego (folia odblaskowa pierwszej generacji)
    - regulację wysokościową istniejących elementów uzbrojenia sieci wodociągowej, i sanitarnej (zasuwy, zawory, włazy),
    - odtworzenie punktu osnowy geodezyjnej
    - w razie potrzeby zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych eNN (z opracowanego projektu wynika, że kable są obecnie wystarczająco zabezpieczone)
    2. Zestawienie ilości robót:
    - Długość przebudowywanego odcinka 285,70 m
    - Objętość wykopów 536,8 m3
    - Objętość nasypów 11,0 m3
    - Powierzchnia w-wy ścieralnej z AC11 1318 m2
    - Powierzchnia w-wy wiążącej z AC11 1339 m2
    - Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego 0/32,5 mm 1463 m2
    - Powierzchnia podbudowy z gruntu stab. cem. o RM=2,5 MPa 1719 m2
    - Powierzchnia dowiązania do ist. niwelety drogi z kruszywa łamanego 0/32,5 mm 112 m2
    - Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej m 46
    - Przeniesienie punktu osnowy geodezyjnej szt 1
    - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej 9 szt. (zwiększenie w stosunku do przedmiaru)
    - Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych 10szt. (nie ujęte w przedmiarze)
    - Przeniesienie ogrodzenia z siatki 110 m
    3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty nie ujęte w przedmiarze, których wykonanie należy ująć w cenie ryczałtowej:
    - regulację wysokościową dodatkowych zaworów wodociągowych 10szt.
    - regulację wysokościową dodatkowych studni kanalizacji sanitarnej 7szt.
    - Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu projektu. Tablica metalowa dwustronna, na słupku stalowym ocynkowanym, wysokość montażu jak dla znaków drogowych, zgodna z wzorem podanym przez zamawiającego. (Dokładny tekst do umieszczenia na tablicy zostanie podany w trakcie realizacji umowy).
    4. Ewentualne nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie z zastrzeżeniem, że wierzchnia warstwa zebranego kruszywa do przekazania zamawiającemu wraz z transportem na odległość do 5 km.
    5. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci.
    6. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.
    7. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
    2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94868900076500010820000040, tytułem: Wadium - (Modernizacja) przebudowa drogi w Turce. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
    4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
    6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach