Przetargi.pl
Modernizacja/przebudowa drogi gminnej Krzewent – Dębniaki – Etap II - odcinek 2,5 km

Gmina Kowal ogłasza przetarg

  • Adres: 87-820 Kowal, Piwna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542842252 , fax. 542842363
  • Data zamieszczenia: 2023-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowal
    Piwna 33
    87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542842252, fax. 542842363
    REGON: 910866867
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkowal.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja/przebudowa drogi gminnej Krzewent – Dębniaki – Etap II - odcinek 2,5 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej relacji Krzewent – Dębniaki.2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia:- Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na przebudowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dlawykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. - Parametry techniczne obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w ramach inwestycji- branża drogowa:Klasa techniczna: L,Prędkość projektowa Vp: 50 km/h,Szerokość jezdni: 5,00 m,Szerokość poboczy gruntowych: 75cm,Kategoria ruchu: KR1,Obciążenie: 100 kN/oś,Orientacyjna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 3980,00 mOrientacyjna powierzchnia jezdni przewidziana do całkowitej przebudowy(przebudowa uszkodzonych fragmentów jezdni): 460,00m2- PoboczaPobocza jezdni należy projektować jako gruntowe.- Zjazdy publiczne i indywidualneWszystkie zjazdy publiczne i indywidualne w obrębie pasa drogowego należy przebudować.Szerokości zjazdów należy przyjmować takie jak szerokości bram, a w przypadku braku bramprzyjąć szerokość zjazdów 4,00m. Należy zaprojektować lokalizację nowych zjazdów w takisposób aby każda działka posiadała zjazd. Zjazdy indywidualne do posesji powinny posiadać skosy 1,0m x 1,0m od strony krawędzi jezdni. Zjazdy do posesji wykonać bitumiczne o głębokości 0,5m lub do granicy pasa drogowego, natomiast zjazdy na pola wykonać o nawierzchni z kruszywa wyciągnięte do granicy pasa drogowego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ), do którego załącznikami są: 1. Plan orientacyjny (rys nr 1) 2. Plan sytuacyjny (rys nr 2.1-2.8)3. Przekrój konstrukcyjny (rys nr 3) 4. Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy wKowalu 54 9557 0006 0014 2494 2000 0010 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania).Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje datawpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji orazpowinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Kowal, ul. Piwna 33, 87-820 Kowal;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemneżądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lubporęczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych wart. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Ogłoszenie nr 2023/BZP 00120607/01 z dnia 2023-03-032023-
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych wrozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (dwa zamówienia), polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi w technologii asfaltowej, o wartości co najmniej 1 000 000,00 złbrutto każda (słownie: jeden milion złotych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców; także w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu – podmiot udostępniający zasoby musi wykazać zrealizowanie obu wymaganychrobót (nie sumuje się doświadczenia);Uwagi:1) przez wykonanie (zrealizowane i zakończenie) należy zrozumieć doprowadzenie, co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;2) przez jedną robotę należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę; nie można sumować wartości wykonanych robót - każda z wykazanych robót musi być co najmniej o wartość określonej powyżej.b) dysponuje osobami, którzy zostaną skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w składzie: co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalnościdrogowej; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału, o którym mowa w pkt 4 litb, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji przez poszczególne osoby, o ile osoba/osoby ta/te spełni/ą warunki określone dla każdej z tych funkcji.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z2020 r. poz. 220). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych przez wskazane osoby wymaganych uprawnień.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach