Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, Czerewki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7196166, 7196756, , fax. 85 7196166 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach
    Czerewki 1
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 85 7196166, 7196756, , fax. 85 7196166 w. 33
    REGON: 13137120000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpscz.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje remont pomieszczeń w budynku DPS w Czerewkach: 1. Demontaż okien dachowych. 2. Demontaż drzwi wewnętrznych. 3. Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych. 4. Rozebranie posadzek lastrykowych. 5. Rozebranie posadzek z płytek na zaprawi cementowej. 6. Rozebranie balustrad schodowych i pochylni. 7. Demontaż opraw oświetleniowych. 8. Demontaż przewodów kabelkowych. 9. Osadzenie okien w połaci dachowej montaż z oknem. 10. Montaż wyłazu dachowego. 11. Montaż moskitier w oknach 12. Montaż wentylatorów łazienkowych. 13. Osadzenie podokienników z PCV. 14. Montaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicą metalową regulowaną. 15. Montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI 30 z ościeżnicami. 16. Montaż drzwi antywłamaniowych.. 17. Wykonanie i dostarczenie balustrad. 18. Układanie kabli instalacji elektrycznej 19. Tynkowanie i malowanie ścian. 20. Układanie posadzek z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe z wywinięciem. 21. Okładziny schodów z płytek układanych na klej. W ramach zadania objętego niniejszą specyfikacją wykonano przedmiar robót sporządzony w oparciu o wykonaną inwentaryzację do celów kosztorysowych. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie (zamieszkałym przez podopiecznych Domu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 02 1020 1332 0000 1402 0386 5995 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Poręczenia lub gwarancję bankową, gwarancję ubezpieczeniową należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego lub przekazać za pośrednictwem poczty. Za skuteczne wniesienie wadium w poręczeniu lub gwarancji Zamawiający uważa złożenie do terminu składania ofert oryginału poręczenia lub gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenia wstępne, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ (na lub wg załączników nr 1 i 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 2.1. zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnych oświadczeniach wykonawcy, składanych na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, 2.2. złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 1 do SIWZ, 2.3. złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach