Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Interny (II etap)

Szpital Morski im. PCK ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6998127 , fax. 058 6998338
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6998127, fax. 058 6998338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Oddziału Interny (II etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej modernizacji - przebudowy Oddziału Interny ( II etap )- obejmujący część Oddziału położonego w północnym skrzydle budynku nr 9 ( krótsza cześć budynku ) wraz z wykonaniem pozostałych robót uzupełniających w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procedur odbiorowych całego Oddziału Interny. Zadanie obejmuje również roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji stropów, podciągów i słupów na poziomie II piętra w zakresie niezbędnym, związanym z planowaną adaptacją II piętra na Ośrodek Leczenia Niewydolności Serca. Orientacyjna projektowana powierzchnia użytkowa II etapu modernizacji oddziału Interny wynosi ca 210 m2. Zakres zlecenia obejmuje: 1. Prace ogólnobudowlane: - prace rozbiórkowe ścian, rozbiórka fragmentów dachu i pozostałych elementów budowlanych przewidzianych w załączonej dokumentacji; - prace murowe ścian, przemurowań, wykonanie nadproży, otworów okiennych i drzwiowych oraz uzupełnień wylewek posadzek i stropodachu; ponadto należy wykonać roboty murarsko budowlane pozostałych elementów według projektu; - wykonanie przewodów kominowych i kominów, wraz z montażem rur dwu płaszczowych; - demontaż i utylizacja starej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; - wymiana i montaż stolarki drzwiowej ; - wykonanie sufitów podwieszanych; - montaż balustrad, barierek, pochwytów i odbojnic; - roboty dekarskie naprawcze związane z prowadzonym zadaniek inwestycyjnym; - prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; 2. Prace modernizacyjne, remontowe i montażowe instalacji sanitarnych: ciepłej i zimnej wody: - instalacje hydrantowe p.poż.; - modernizacja, wymiana instalacji gazów medycznych: tlenu, próżni, sprężonego powietrza; - instalacje centralnego ogrzewania; - instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej ; 3. Prace modernizacyjne instalacji elektrycznej, energetycznej i niskoprądowej: - modernizacja sieci elektroenergetycznej - instalacja elektryczna zasilania podstawowego i rezerwowego - instalacja sygnalizacji pożarowej - instalacja telefoniczna, komputerowa i antenowa telewizyjna Szczegółowy zakres robót zawiera wielobranżowy projekt Modernizacji Oddziału Interny. W/w zakres prac po modernizacji winien zapewnić pełne, nieograniczone i niezależne funkcjonowanie części modernizowanej i części zmodernizowanej w uprzednim terminie ( części dłuższej ). Oferent winien uwzględnić w ofercie zakres prac niezbędnych dla uruchomienia obydwu części Oddziału i wykonania uzupełnień, przeróbek instalacji i odnowienia elementów wykończenia w miejscu połączenia obydwu części - będącej przedmiotem zlecenia i wyremontowanej uprzednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 5 000,00 PLN - na etapie składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp 5.zrealizowali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 PLN. 6.dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1999r prawo budowlane mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz instalacji elektrycznych i uprawnieniami SEP i są członkami regionalnej izby samorządu zawodowego a także wskażą kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia instalacyjno-sanitarne bez ograniczeń w zakresie instalacji gazowej, wod-kan, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 7.przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 PLN Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załączonym do niego: 1.oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku ), 2.aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3.wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego ( załącznik nr 2 do wniosku ), 4.wykazem robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( minimum 2 roboty ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wartość brutto co najmniej 300 000,00 PLN każdej z robót ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do wniosku ), 5.polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 PLN. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się unormowania z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 i Rozporządzenia zmieniającego z dnia 16 października 2008 r (Dz. U nr 188 poz 1155). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do wniosku według formuły spełnia/nie spełnia (FORMULARZ WNIOSKU I WYMAGANE WYKAZY DO POBRANIA NA STRONIE INTERNETOWEJ www.szpital-morski.pl Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków skutkować będzie brakiem zaproszenia do składania ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 spełniających wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających wymagane warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający oceni stopień spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie informacji zawartych w punkcie 4 (wykaz wykonanych robót budowlanych). Zamawiający uzna za najlepiej spełniających warunki udziału w postępowaniu i wystosuje zaproszenie do składania ofert do wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość brutto co najmniej 300000,00 PLN każdej z robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku ), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego ( załącznik nr 2 do wniosku ), 4.wykaz robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( minimum 2 roboty ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wartość brutto co najmniej 300 000,00 PLN każdej z robót ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do wniosku ), 5.polisa, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach