Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Rad Osiedlowych - Rada Osiedla Kopernik, Gliwice ul. Syriusza (2)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Rad Osiedlowych - Rada Osiedla Kopernik, Gliwice ul. Syriusza (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koszt specyfikacji: 30,00 PLN Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pomocnicze kody CPV opisujące przedmiot zamówienia: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00-4 - Tynkowanie 45.43.10.00-7 - Kładzenie płytek 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.10.00-0 - Roboty szklarskie 45.42.10.00-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.12.10-1 - Instalacje wentylacji 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.23.00-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.42.00-3 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.22.00-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.26.25.20-2 - Roboty murowe 45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.73.00-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10-3 - Ochrona odgromowa -------------------------------------------------------------------------------------- I - przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Rad Osiedlowych - Rada Osiedla Kopernik, Gliwice ul. Syriusza (2). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane (zgodne z opisem zawartym w dokumentacji technicznej): a) roboty wyburzeniowe i demontażowe, b) roboty budowlane i wykończeniowe, c) roboty w zakresie instalacji: - sanitarnej: - wentylacji mechanicznej, - grzewczej, - wody zimnej, - c.w.u, - kanalizacji sanitarnej, - elektrycznej, - teletechnicznej, oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. -------------------------------------------------------------------------------------- II - dokumenty opisujące przedmiot zamówienia Szczegółowy zakres prac został ujęty w: 1. Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1426 2015 z dnia 01.10.2015r. 2. Dokumentacji projektowej i STWiORB sporządzonych przez firmę MARBO ARCHITEKCI: a) Projekt budowlany [PB] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1. Projekt architektoniczno-budowlany, 1.1 Architektoniczno-konstrukcyjna, 1.2. Instalacje sanitarne, 1.3. Instalacje elektryczne, 1.4. Instalacje teletechniczne, 2. Informacja BIOZ. b) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1.1. Architektoniczno - konstrukcyjna. c) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1.1. Architektoniczno - konstrukcyjna - SUPLEMENT. d) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1. Architektoniczno - budowlana, 1.2. Instalacje sanitarne. e) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1. Architektoniczno - budowlana, 1.2. Instalacje sanitarne - SUPLEMENT. f) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1. Architektoniczno - budowlana, 1.3. Instalacje elektryczne. g) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1. Architektoniczno - budowlana, 1.3. Instalacje elektryczne - SUPLEMENT. h) Projekt wykonawczy [PW] - Przebudowa części pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Ekonomicznych w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 na potrzeby Rady Osiedla Kopernik. Część 1.4. Instalacje teletechniczne. i) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót ogólnobudowlanych, instalacji wentylacji mechanicznej, c.o, wod-kan, teletechnicznej i elektrycznej. j) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót ogólnobudowlanych - SUPLEMENT. k) Przedmiar robót - ogólnobudowlanych. l) Przedmiar robót - instalacje techniczne. ł) Przedmiar robót - instalacje teletechniczne, m) Przedmiar robót - wewnętrzne instalacje elektryczne. Uwaga: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 2. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w w w decyzji tj. decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1426 2015 z dnia 01.10.2015r. -------------------------------------------------------------------------------------- III - Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający rezygnuje z zakupu części wyposażenia nowej siedziby Rady Osiedla Kopernik, co uwzględniono w załączonym wzorze harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowym (poz. 2.8.1 do 2.8.4, 2.8.16 do 2.8.27, 2.8.31 przedmiaru robót ogólnobudowlanych dział - wyposażenie). 2. Zamawiający rezygnuje z dostawy i montażu podnośnika poręczowego schodowego wraz z barierką co uwzględniono w załączonym wzorze harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowym (poz. 2.8.7 przedmiaru robót ogólnobudowlanych dział - wyposażenie). 3. Zamawiający wymaga by pierwszą czynnością przed rozpoczęciem robót budowlanych było zamontowanie w piwnicy pod stropem wymianu stalowego z dwuteownika IPE 240 zgodnie z dokumentacją projektową. Prace te należy wykonać w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych. -------------------------------------------------------------------------------------- IV. Inne wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych po godzinie 15.00. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. 4. Prowadzenie robót wewnątrz budynku po godzinach pracy jednostki i w dni wolne od pracy wymaga pisemnej zgody umocowanego przedstawiciela użytkownika. 5. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego - w roli Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym inspektorem nadzoru inwestorskiego. ------------------------------------------------------------------------------------- V Dodatkowe uwagi System przegrody dachowej (papa podkładowa i wierzchniego krycia) winien spełniać wymagania dla wyrobów o klasie odporności ogniowej RE30. Papa podkładowa - minimalne wymagania 1 Grubość [mm] 2,0 +- 0,2 2 Wodoszczelność wodoszczelna przy ciśnieniu 10 kPa 3 Reakcja na ogień klasa E 4 Właściwości mechaniczne przy rozciąganiu: maksymalna siła rozciągająca - kierunek wzdłuż, - kierunek w poprzek [N/50 mm] 500 +- 100 450 +- 100 5 Właściwości mechaniczne przy rozciąganiu: wydłużenie - kierunek wzdłuż, -kierunek w poprzek [%] 45 +- 10 45 +- 10 6 Wytrzymałość na rozdzieranie (gwoździem) - kierunek wzdłuż, - kierunek w poprzek [N] 300 +- 50 300 +- 50 7 Giętkość w niskiej temperaturze [stopnie celsjusza] <= -25 średnica 30 mm 8 Odporność na spływanie w podwyższonej temperaturze [stopnie celsjusza] >= 100 9 Odporność na starzenie sztuczne [stopnie celsjusza] ------------ 10 Przenikanie pary wodnej - współczynnik przenikania = 20 000 Papa wierzchniego krycia - minimalne wymagania 1 Grubość [mm] 4,4 +- 0,2 2 Wodoszczelność wodoszczelna przy ciśnieniu 100 kPa 3 Reakcja na ogień klasa E 4 Właściwości mechaniczne przy rozciąganiu: maksymalna siła rozciągająca - kierunek wzdłuż, - kierunek w poprzek [N/50 mm] 700 +- 150 400 +- 100 5 Właściwości mechaniczne przy rozciąganiu: wydłużenie - kierunek wzdłuż, -kierunek w poprzek [%] 5 +- 3 5 +- 3 6 Wytrzymałość na rozdzieranie (gwoździem) - kierunek wzdłuż, - kierunek w poprzek ---------- 7 Giętkość w niskiej temperaturze [stopnie celsjusza] <= -25/średnica 30 mm 8 Odporność na spływanie w podwyższonej temperaturze [stopnie celsjusza] >= 100 9 Odporność na starzenie sztuczne [stopnie celsjusza] -20 +- 5 10 Przenikanie pary wodnej - współczynnik przenikania = 20 000 W przedmiarze robót znajduje się pozycja nr 2.5.11 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - wykładzina PCV, obiektowa - należy zastosować wykładzinę PCV gr. 2mm, klasa ścieralności T, klasa użyteczności: 34 43, koloru szare NCS 2500. Poprawiona informacja na temat grubości wykładziny PCV zawarta jest w suplemencie Projekt wykonawczy 1.1. Architektoniczno-konstrukcyjna - SUPLEMENT. W przedmiarze robót znajduje się pozycja nr 2.8.29 Dostawa i montaż - Wycieraczka 120 x 60- należy przyjąć wycieraczkę zewnętrzną wpuszczaną aluminiową z wkładami szczotkowymi. Kolor płytek ściennych od strony korytarza szkolnego - jasna zieleń (w nawiązaniu do istniejącej lamperii), kolor płytek podłogowych gres koloru szare NCS 2500, kolor płytek wewnątrz pomieszczeń Rady Osiedla jasnożółty. Ostateczne uzgodnienia w tym zakresie nastąpią podczas realizacji robót budowlanych. Wymagany termin gwarancji: min. 36 max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmii, Wymagany termin rękojmi: min. 36 max 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmii musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł 0/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach