Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Kardiologii-dokończenie.

Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 35-37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza
    ul. Prądnicka 35-37 35-37
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Kardiologii-dokończenie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Oddziału Kardiologii - dokończenie - zamówienie publiczne nr ZP/45/2008 - obejmuje przebudowę pomieszczeń na I piętrze Budynku Ks. Siemaszki zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załączniki do SIWZ. Łączna powierzchnia przebudowywanych pomieszczeń wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia wynosi ok. 950 m?. W zakres zadania wchodzą: 1) Roboty budowlane: wyburzenia, rozbiórka ścianek działowych, postawienie nowych, wymiana posadzek, ułożenie nowych wykładzin rulonowych, oblicowanie ścian płytkami, podłóg płytkami podłogowymi, wymiana drzwi wewnętrznych na aluminiowe, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, malowanie ścian. 2) Roboty instalacyjne sanitarne w zakresie instalacji c.o., wod-kan i c.w., (uzupełnienia pionów, wykonania podejść i montaż nowych przyborów instalacji centralnego ogrzewania, montaż grzejników c.o., umywalek, muszli ustępowych i innego białego montażu), robót związanych z wentylacją grawitacyjną i mechaniczną oraz z instalacją gazów medycznych z tym montaż paneli przyłóżkowych. 3) Roboty instalacji elektrycznej, teletechnicznej, logicznej, sygnalizacji ppoż., oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego wraz z montażem lamp oświetleniowych i bakteriobójczych. Zakres objęty przedmiotowym zamówieniem stanowi dokończenie realizacji zadania, którego I etap wykonano w 2008 roku i który obejmował remont pomieszczeń Intensywnej Terapii Oddziału o pow. ok. 275 m? wraz z instalacją wentylacji i klimatyzacji dla Intensywnej Terapii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), 3) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz osobami posiadającymi uprawnienia kierownika robót w zakresie danej branży budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 5 lat - że należycie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty ogólnobudowlane instalacje sanitarne (tj. wod-kan., c.o., gazów medycznych) i instalacje elektryczne, teletechniczne, o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4) Uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót w zakresie danej branży, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Oświadczenie z art. 22 i 24. 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach