Przetargi.pl
Odwodnienie Szkoły Podstawowej w Mętkowie

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6134002 , fax. 032 6134013
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 032 6134002, fax. 032 6134013
    REGON: 00053496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie Szkoły Podstawowej w Mętkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odwodnienie w postaci kanału deszczowego o długości około 425 m i średnicy, Dz= 250 - 450mm. Ścieki przed wylotem do odbiornika zostaną poddane oczyszczeniu na osadniku zespolonym z przelewem burzowym i na seperatorze koalescencyjnym substancji ropopochodnych. Usuwanie zaolejonych ścieków z seperatora koalescencyjnego i szlamy z osadnika będą wywożone przez koncesjonowany zakład utylizacyjny do neutralizacji. Ścieki deszczowe z odwodnionej szkoły oraz ulic: Nadwiślanej i Św. Floriana będą odprowadzane do rowu melioracyjnego - odnogi systemowej wykonanej na nadbrzeżnych terenach obok Wisły. - Kanały deszczowe z rur PEHD WEHOLITE- SPIRO # 400 = 355.3 mb - Kanały z rur polipropylenowych typu WEHOLITE- TRIPLA # 200 = 60 mb - Kanały z rur polipropylenowych typu WEHOLITE- TRIPLA # 160 = 6.0 mb - Drenaż z rur polipropylenowych jednościennych # 100 mm = 6.0 mb - Studnie rewizyjne z kręgów 1200 = 14.0 szt - Separator oleju = 1.0 szt - Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych - w-wa wiążąca = 565.0 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych - w-wa ścieralna = 1 124.00 m2 - Umocnienie skarp rowu = 25.0 m2 - Ścieki z prefabrykowanych elementów = 10.0 mb - Ogrodzenie z siatki na słupkach o wys. 1.50 m = 37 mb - Wykonanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu - Inwentaryzacja powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452212444
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chrzanów o/Babice Nr 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Krakowska 56, 32-551 Babice Dziennik Podawczy pokój Nr 1 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności(ubezpieczenie dotyczące roku 2009). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą 4. Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót 5. Wykaz podwykonawców (jeżeli nie występują wpisać - NIE DOTYCZY)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną