Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku Pawilonu Administracji w zakresie kuchni szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną- jako elementu modernizacji Specjalistycznego Szpitala im. E Szczeklika w Tarnowie.

Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 63 10 341 , fax. 14 6310337
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
    ul. Szpitalna 13 13
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 63 10 341, fax. 14 6310337
    REGON: 00031340800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku Pawilonu Administracji w zakresie kuchni szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną- jako elementu modernizacji Specjalistycznego Szpitala im. E Szczeklika w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku Pawilonu Administracji w zakresie kuchni szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną- jako elementu modernizacji Specjalistycznego Szpitala im. E Szczeklika w Tarnowie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b)roboty demontażowe i wyburzeniowe c)roboty montażowe i budowlane wraz z montażem dźwigów towarowych, d)infrastrukturę techniczną, 2.Realizacja robót odbędzie się na podstawie: 2.1.Projektu wykonawczego branża ARCHITEKTURA (Załącznik Nr 8 do SIWZ) 2.2.Projektu wykonawczego branża KONSTRUKCJA (Załącznik Nr 9 do SIWZ) 2.3.Projektu wykonawczego branża ELEKTRYCZNA I TELETECHNICZNA - (Załącznik Nr 10 do SIWZ) 2.4. Projektu wykonawczego branża WOD-KAN, GAZ, CO (Załącznik Nr 11 do SIWZ) 2.5. Projektu wykonawczego branża WENTYLACJA (Załącznik Nr 12 do SIWZ) 2.6. Przedmiaru robót (Załącznik Nr 13 do SIWZ) 2.7. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik Nr 14 do SIWZ) 2.8. Projektu budowlanego zawierającego ekspertyzę techniczną, technologię, mapę sytuacyjno -wysokościową, plan BIOZ (Załącznik Nr 15 do SIWZ) 2.9. Kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem robót budowlanych (czasowo-rzeczowym). 3.Pełny zakres robót określony jest w projektach wykonawczych, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, stanowiących przywołane powyżej Załączniki Nr 8-15 do SIWZ. 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - do 3 miesięcy od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, - do 4 miesięcy od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Sprawa Nr AE/ZP-27-35/16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 39 000,00 PLN. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach