Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
21-500 Biała Podlaska
tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
REGON: 00052404500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Placu Miasta Baranowicze w Białej Podlaskiej obejmującego wykonanie chodników i oświetlenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kosztorys obejmuje wykonanie: - budowę chodnika z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, na - podbudowie z kruszywa łamanego w ilości 387,40 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 3.1 posiadający uprawnienia do wykonywania działalności, czynności będącej przedmiotem zamówienia, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.2.1 Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.2.2 Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2.3. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5 poz. 42 ze zm. ). Wymagane uprawnienia budowlane w odpowiednich branżach winni posiadać również kierownicy robót branżowych. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 4.Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, nazwy i adresy inwestorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz załączenia dokumentów stwierdzających posiadane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust 1ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.) ; Wykonawca dołącza do oferty pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie,Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Kosztorys ofertowy; 8. Parafowany wzór umowy. 9 .Umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy), 11. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami na terenie gminy Wodynie
Dodano: 2014-09-04 - Dobudowa kancelarii leśnictwo Lipno
Dodano: 2013-10-08 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO, LEŚNICTWO PAPIERNIA
Dodano: 2013-08-23 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO, LEŚNICTWO PAPIERNIA
Dodano: 2013-07-19 - Przebudowa z modernizacją mostu nad rzeką Stążka w miejscowości Okiersk w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2013-03-28 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla wsi: Młynki, Ruda Wolińska, Ruda Szostkowska, Helenów i Budy oraz część wsi Wola Wodyńska Kol. i Szostek
Dodano: 2012-11-07 - WYKONANIE REMONTU POKRYCIA DACHU BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 15/17 W ŁOMŻY
Dodano: 2011-08-29 - WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU PRZY UL. DMOWSKIEGO 2A W ŁOMŻY
Dodano: 2011-05-26 - WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIANY ZACHODNIEJ Z BALKONAMI BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 25 W ŁOMŻY
Dodano: 2011-03-31 - WYKONANIE OCIEPLENIA ŚCIANY BALKONOWEJ BUDYNKU PRZY UL. POLOWEJ 51B W ŁOMŻY.
Dodano: 2011-03-25