Przetargi.pl
MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH INICJATYW LOKALNYCH MIASTA EŁK – z podziałem na 2 części

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW W RAMACH INICJATYW LOKALNYCH MIASTA EŁK – z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placów zabaw w ramach, której należy dostarczyć i zamontować nowe urządzenia rekreacyjne na place zabaw. Zadanie realizowane będzie w ramach inicjatyw lokalnych mieszkańców miasta Ełk. Całość zadania składa się z 2 części, tj.: a) Część 1 – Plac zabaw przy ul. Tuwima 6 i 8 b) Część 2 – Plac zabaw przy ul. Brzechwy 1 i 3 1.1. Części zamówienia: 1.1.1. Część 1 – Plac zabaw przy ul. Tuwima 6 i 8 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych na modernizowany plac zabaw przy ul. Tuwima 6 i 8 w Ełku w ramach inicjatywy lokalnej mieszkańców pt. „Raz, dwa, trzy, przyłącz się i Ty. Łączymy pokolenia na Tuwima 6 i 8”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowych urządzeń rekreacyjnych: • Tablica do rysowania podwójna narożna - 1 szt. • Tablica do rysowania pojedyncza - 2 szt. • Zjeżdżalnia wolnostojąca - 1 szt. • Piaskownica kwadratowa - 1 szt. • Linarium obrotowe - 1 szt. • Bujak typu koniczynka - 1 szt. • Huśtawka z zawiesiem „bocianie gniazdo” - 1 szt. • Zestaw sprawnościowy - 1 szt. • Huśtawka podwójna - 1 szt. • Tuba do rozmawiania - 1 szt. • Biegacz (siłownia na świeżym powietrzu) - 1 szt. • Wioślarz (siłownia na świeżym powietrzu) - 1 szt. • Tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń rekreacyjnych zawarto w „Szczegółowej specyfikacji technicznej urządzeń rekreacyjnych na plac zabaw przy ul. Tuwima 6 i 8 w Ełku”(załącznik do SIWZ). Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kosztorysu ofertowego, 2) dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.1.2. Część 2 – Plac zabaw przy ul. Brzechwy 1 i 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego urządzenia rekreacyjnego na plac zabaw przy ul. Brzechwy 1 i 3 w Ełku w ramach inicjatywy lokalnej mieszkańców pt. „Plac zabaw na Brzechwy 1 i 3”. Szczegółowe parametry techniczne urządzenia rekreacyjnego zawarto w „Szczegółowej specyfikacji technicznej urządzenia rekreacyjnego na zabaw przy ul. Brzechwy 1 i 3 w Ełku” (załącznik do SIWZ). Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy: 1) kosztorysu ofertowego, 2) dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2. Ogólne wymagania Zamawiającego do sprzętu rekreacyjnego 1) Dostarczone urządzenia i wyposażenie muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów. 2) Zabezpieczenie elementów metalowych musi gwarantować trwałość antykorozyjną. 3) Rozmieszczenie urządzeń należy przewidzieć z zachowaniem stref bezpieczeństwa (określonymi w dokumentacji producenta) pomiędzy nimi, w taki sposób aby strefy bezpieczeństwa nie zachodziły na siebie, 4) Przy każdym zainstalowanym urządzeniu powinny być umieszczone: • czytelne tablice informacyjne (lub bezpośrednio na urządzeniu w przypadku pylonów) pokazujące możliwości i sposób korzystania z urządzenia (informacja słowna i obrazkowa), tak aby zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń, • tabliczki znamionowe producenta. 5) Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty - wydane przez jednostki certyfikujące - potwierdzające zgodność produktu z Polskimi Normami, 6) Dostarczony sprzęt musi posiadać karty techniczne (karty katalogowe produktu) z charakterystyką produktu producenta, które potwierdzają wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” . 2. GWARANCJA - MINIMALNY WYMAGANY OKRES GWARANCJI 36 PEŁNYCH MIESIĘCY OD DATY ODBIORU KOŃCOWEGO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach