Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ PRZY ORATORIUM ŚW. JANA BOSKO W EŁKU

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ PRZY ORATORIUM ŚW. JANA BOSKO W EŁKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej przy Oratorium św. Jana Bosko w Ełku przy ul. Jana Pawła II 6. Zadanie będzie realizowane w ramach Inicjatywy Lokalnej Mieszkańców pt. „Siłownia na powietrzu”. 1.1 ZAKRES ZAMÓWIENIA Zakres obejmuje dostawę i montaż nowych urządzeń siłowni plenerowej: a) Wioślarz 1kpl, b) Jeździec 1kpl, c) Rowerek 1kpl, d) Narciarz 1kpl, e) Wahadło + Twister 1kpl, f) Biegacz podwójny 1kpl, g) Wyciskanie + Pylon + Wyciskanie 1kpl, h) Orbitrek + Pylon + Orbitrek 1kpl, i) Motylek + Pylon +Motylek 1kpl, Szczegółowe parametry urządzeń zawarto w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA „DOSTAWY I MONTAŻU URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ PRZY ORATORIUM ŚW. JANA BOSKO W EŁKU – Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2 Ogólne wymagania wykonania i montażu sprzętu siłowni plenerowej: a) sprzęt musi być fabrycznie nowy, wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, b) zabezpieczenie elementów metalowych musi gwarantować trwałość antykorozyjną, c) rozmieszczenie urządzeń należy przewidzieć z zachowaniem stref bezpieczeństwa (określonymi w dokumentacji producenta) pomiędzy nimi, w taki sposób aby strefy bezpieczeństwa nie zachodziły na siebie, d) wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z Polskimi Normami (EN 16630:2015 i PN-EN 1176) wydane przez zewnętrzne jednostki certyfikujące, e) urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa i być oznaczone znakiem „CE” lub innym w zależności od kraju, w którym urządzenie zostało wyprodukowane (polski „B”, brytyjski „BSI”, niemiecki „TüV” czy „GS”, f) przy każdym zainstalowanym urządzeniu muszą być umieszczone: - czytelne tablice informacyjne (lub bezpośrednio na urządzeniu w przypadku pylonów) pokazujące możliwości i sposób korzystania z urządzenia (informacja słowna i obrazkowa), tak aby zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń, - tabliczki znamionowe producenta. Szczegółowe parametry montażu zawarto w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA „DOSTAWY I MONTAŻU URZĄDZEŃ SIŁOWNI PLENEROWEJ PRZY ORATORIUM ŚW. JANA BOSKO W EŁKU – Załącznik nr 4 do SIWZ. Użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. 3. KODY OKREŚLAJĄCE DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 PLN (tysiąc zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: –w pieniądzu –w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, –w gwarancjach bankowych, –gwarancjach ubezpieczeniowych, –poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach