Przetargi.pl
Modernizacja pawilonów nr I, II i łącznika na terenie schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pawilonów nr I, II i łącznika na terenie schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych pawilonów dla zwierząt nr I, II i łącznika oraz obudowa centrali wentylacyjnej na terenie schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej, w tym: I. Pawilon dla zwierząt nr I: 1. Rozbiórka pokrycia dachu pawilonu z płyt falistych typu (Onduline) wraz z izolacją z wełny mineralnej, obróbkami i wywozem materiału z rozbiórki. 2. Montaż obróbek dekarskich, wymiana rynien i rur spustowych. 3. Ołacenie dachu, montaż izolacji z folii paroprzepuszczalnej, wełny mineralnej (20 cm) i paroizolacji. 4. Krycie dachu płytami falistymi bitumicznymi - materiał Zamawiającego. II. Pawilon dla zwierząt nr II: 1. Rozbiórka pokrycia pawilonu z płyt falistych eternitowych wraz z obróbkami i ociepleniem z wełny mineralnej. 2. Montaż folii paroprzepuszczalnej, łacenie dachu, montaż obróbek, wymiana orynnowania, wełny mineralnej gr. 20 cm i paroizolacji. 3. Krycie dachu płytami falistymi bitumicznymi (materiał Zamawiającego). 4. Wywóz i utylizacja płyt eternitowych. III. Łącznik: 1. Rozebranie pokrycia dachu z płyt falistych typu (Onduline) demontaż obróbek blacharskich, ocieplenia, rynien i rur spustowych oraz wywóz materiałów z rozbiórki. 2. Montaż łat dachowych, izolacji paroprzepuszczalnej oraz obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z PCV, wełny mineralnej gr. 20 cm i paroizolacji, oraz pokrycie dachu z płyt falistych bitumicznych. Materiał Zamawiającego. 3. Przygotowanie podłoża pod płytki, wykonanie izolacji poziomej i posadzki z płytek ceramicznych. 4. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z przyklejeniem siatki tynkarskiej i wykonaniem tynku elewacyjnego. IV. Obudowa centrali wentylacyjnej: 1. Roboty ziemne, podkłady betonowe i ławy żelbetowe, fundamenty z bloczków betonowych. 2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i murowanie ścian z pustaków ceramicznych. 3. Tynki wewnętrzne i ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną. 4. Więźba dachowa pod pokrycie dachu płytami onduline. 5. Montaż izolacji paroprzepuszczalnej, łat, krycie dachu płytami falistymi bitumicznymi, montaż wełny mineralnej gr. 20 cm i folii paroizolacyjnej. 6. Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z PCV. 7. Demontaż ściany łącznika na odcinku obudowy centrali wentylacyjnej i wykonanie wygrodzenia z siatki w miejscu rozebranej ściany. Załączniki: 1. Specyfikacja ogólna i szczegółowa wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Przedmiary robót. 3. Rysunki wykonawcze. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t. j. specyfikacje techniczne, projekty wykonawcze i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 3. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 4. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 5. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - dokumentację powykonawczą, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i zamontowane urządzenia, - oświadczenie kierownika budowy, - protokoły z pomiarów i sprawdzeń, - dziennik budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach