Przetargi.pl
Modernizacja Parku Gminnego w msc. Jeżowe

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-430 Jeżowe, Jeżowe 136A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158794304 , fax. 158794342
  • Data zamieszczenia: 2024-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe 136A
    37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158794304, fax. 158794342
    REGON: 830409413
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Parku Gminnego w msc. Jeżowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Parku Gminnego w msc. JeżoweZadanie realizowane jest w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - NR Edycja8/2023/6524/PolskiLadZakres robót: Zadanie obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym, budowę toalety modułowej, budowę fontanny modułowej o powierzchni opracowania 36 193,00 m2 wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni żwirowo-gliniastej, nawierzchni z płyt betonowych, nawierzchni z desek betonowych imitujących drewno, nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, nawierzchni bezpiecznejpoliuretanowej wylewanej oraz nasadzeń zieleni na terenie parku gminnego w miejscowości Jeżowe.Projektuje się obiekty małej architektury składające się trzynastu urządzeń zabawowych, zestawu do street workoutu. Ponadto projektuje się gotową toaletę modułową dwustanowiskową oraz gotową posadzkowąfontannę modułową. Dodatkowo projektuje się elementy wyposażenia terenu składające się z sześciu pagórków do przeskoków, trzech tablic z regulaminem, dwóch ławek z oparciem łuk, pięćdziesięciu ośmiuławek z oparciem prostych, szesnastu koszy na śmieci, sześciu leżaków miejskich, stolika z krzesełkami, żagla przeciwsłonecznego, dwóch ławko-huśtawek, dwunastu pergoli pojedynczych, urządzenia solarnegooraz mini rampy.Projektuje się utwardzenie terenu wykonane z kostki betonowej koloru szarego i grafitowego o gr. 6 cm,otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm. Projektuje się wykonanie utwardzenia placu głównego wykonane z nawierzchni z betonowych płyt, otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100cm. Dodatkowo projektuje się utwardzenie terenu wykonane z nawierzchni żwirowo-gliniastej otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm oraz utwardzenie terenu wykonane z desek betonowych imitujących drewno, otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm. Ponadto wierzchnią warstwę istniejącej nawierzchni żwirowo-gliniastą należy uzupełnić o gr. 3 cm. Pod częścią urządzeń placu zabaw, pod istniejącą tyrolką oraz pod zestawem do street workotu projektuje się wykonanie nawierzchnibezpiecznej z mat przerostowych, natomiast pod pozostałą częścią urządzeń zabawowych projektuje się nawierzchnię bezpieczną wylewaną poliuretanową w kolorze turkusowym i zielonym, otoczoną obrzeżembetonowym o wym. 6x20x100 cm.Projektuje się również wykonanie miasteczka ruchu drogowego wraz z montażem trzydziestu czterech znaków drogowych oraz wykonanie gier plenerowych na części projektowanej nawierzchni z kostkibetonowej.Dopełnieniem projektu jest wykonanie nasadzeni 9032 krzewów oraz 121 drzew, wykonanie trawnika z siewu, montaż obrzeża stalowego pomiędzy trawnikiem a projektowanymi rabatami. Ponadto projektujesię rozłożenie agrowołkniny ściółkującej pomiędzy roślinami i wyściółkowanie powierzchni między nimi.Dodatkowo projektuje się wykonanie pięciu niewielkich wzniesień obsadzonych roślinnością. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy usunąć cześć nawierzchni żwirowo-gliniastej wraz z obrzeżembetonowym, betonowy plac wraz z podbudową, bezpieczną nawierzchnię poliuretanową. Ponadto należy usunąć osiem urządzeń zabawowych, cztery urządzenia siłowni zewnętrznej, pergolę, dwa kosze na śmieci,tablicę z regulaminem, dwadzieścia sześć latarni parkowych oraz wyciąć trzydzieści drzew niewymagających pozwolenia na wycinkę. Ponadto należy zabezpieczyć dwadzieścia sześć drzew na czas budowy.Dane liczbowe:- powierzchnia opracowania - 36 193,00 m2- powierzchnia warstwy EPDM koloru zielonego - 88,40 m2- powierzchnia warstwy EPDM koloru turkusowego - 308,30m2- powierzchnia nawierzchni wylewanej poliuretanowej HIC do 1,50 m - 242,70 m2- powierzchnia nawierzchni wylewanej poliuretanowej HIC do 2,70 - 154,00 m2- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych - 451,40 m2- powierzchnia kostki betonowej koloru szarego - 1 717,60 m2- powierzchnia kostki betonowej koloru grafitowego - 116,90 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo gliniastej - 362,00 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo gliniastej do uzupełnienia na głębokości 3 cm - 585,60 m2- powierzchnia nawierzchni z płyt betonowych o wym. 60x60 cm - 146,80 m2- powierzchnia nawierzchni z desek betonowym o wym. 120x22,5 cm - 124,30 m2- powierzchnia trawnika - 27 249,60 m2- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej wylewanej poliuretanowej do usunięcia - 204,60 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo-gliniastej do usunięcia - 267,80 m2- powierzchnia nawierzchni betonowej do usunięcia - 111,20 m2- powierzchnia agrowłokniny pod rośliny - 2 829,00 m2- powierzchnia roślin do wyściółkowania - 2 829,00 m2- długość obrzeża stalowego - 1036,80 m- długość obrzeża betonowego o wym. 6x20x100 cm - 2 239,80 m2. Ponadto Wykonawca, zobowiązany jest do:- wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed zawarciem umowy, kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458) w wersji papierowej i elektronicznej. Sporządzony kosztorys będzie dokumentem wykorzystywanym do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w umowie.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 10 do SWZ. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem oznakowania. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach