Przetargi.pl
Modernizacja Parku Gminnego w msc. Jeżowe

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-430 Jeżowe, Jeżowe 136A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158794304 , fax. 158794342
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe 136A
    37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158794304, fax. 158794342
    REGON: 830409413
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jezowe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Parku Gminnego w msc. Jeżowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Parku Gminnego w msc. JeżoweZadanie realizowane jest w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - NR Edycja8/2023/6524/PolskiLadZakres robót: Zadanie obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym, budowę toalety modułowej, budowę fontanny modułowej o powierzchni opracowania 36 193,00 m2 wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni żwirowo-gliniastej, nawierzchni z płyt betonowych, nawierzchni z desek betonowych imitujących drewno, nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, nawierzchni bezpiecznejpoliuretanowej wylewanej oraz nasadzeń zieleni na terenie parku gminnego w miejscowości Jeżowe.Projektuje się obiekty małej architektury składające się trzynastu urządzeń zabawowych, zestawu do street workoutu. Ponadto projektuje się gotową toaletę modułową dwustanowiskową oraz gotową posadzkowąfontannę modułową. Dodatkowo projektuje się elementy wyposażenia terenu składające się z sześciu pagórków do przeskoków, trzech tablic z regulaminem, dwóch ławek z oparciem łuk, pięćdziesięciu ośmiuławek z oparciem prostych, szesnastu koszy na śmieci, sześciu leżaków miejskich, stolika z krzesełkami, żagla przeciwsłonecznego, dwóch ławko-huśtawek, dwunastu pergoli pojedynczych, urządzenia solarnegooraz mini rampy.Projektuje się utwardzenie terenu wykonane z kostki betonowej koloru szarego i grafitowego o gr. 6 cm,otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm. Projektuje się wykonanie utwardzenia placu głównego wykonane z nawierzchni z betonowych płyt, otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100cm. Dodatkowo projektuje się utwardzenie terenu wykonane z nawierzchni żwirowo-gliniastej otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm oraz utwardzenie terenu wykonane z desek betonowych imitujących drewno, otoczone obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm. Ponadto wierzchnią warstwę istniejącej nawierzchni żwirowo-gliniastą należy uzupełnić o gr. 3 cm. Pod częścią urządzeń placu zabaw, pod istniejącą tyrolką oraz pod zestawem do street workotu projektuje się wykonanie nawierzchnibezpiecznej z mat przerostowych, natomiast pod pozostałą częścią urządzeń zabawowych projektuje się nawierzchnię bezpieczną wylewaną poliuretanową w kolorze turkusowym i zielonym, otoczoną obrzeżembetonowym o wym. 6x20x100 cm.Projektuje się również wykonanie miasteczka ruchu drogowego wraz z montażem trzydziestu czterech znaków drogowych oraz wykonanie gier plenerowych na części projektowanej nawierzchni z kostkibetonowej.Dopełnieniem projektu jest wykonanie nasadzeni 9032 krzewów oraz 121 drzew, wykonanie trawnika z siewu, montaż obrzeża stalowego pomiędzy trawnikiem a projektowanymi rabatami. Ponadto projektujesię rozłożenie agrowołkniny ściółkującej pomiędzy roślinami i wyściółkowanie powierzchni między nimi.Dodatkowo projektuje się wykonanie pięciu niewielkich wzniesień obsadzonych roślinnością. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy usunąć cześć nawierzchni żwirowo-gliniastej wraz z obrzeżembetonowym, betonowy plac wraz z podbudową, bezpieczną nawierzchnię poliuretanową. Ponadto należy usunąć osiem urządzeń zabawowych, cztery urządzenia siłowni zewnętrznej, pergolę, dwa kosze na śmieci,tablicę z regulaminem, dwadzieścia sześć latarni parkowych oraz wyciąć trzydzieści drzew niewymagających pozwolenia na wycinkę. Ponadto należy zabezpieczyć dwadzieścia sześć drzew na czas budowy.Dane liczbowe:- powierzchnia opracowania - 36 193,00 m2- powierzchnia warstwy EPDM koloru zielonego - 88,40 m2- powierzchnia warstwy EPDM koloru turkusowego - 308,30m2- powierzchnia nawierzchni wylewanej poliuretanowej HIC do 1,50 m - 242,70 m2- powierzchnia nawierzchni wylewanej poliuretanowej HIC do 2,70 - 154,00 m2- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych - 451,40 m2- powierzchnia kostki betonowej koloru szarego - 1 717,60 m2- powierzchnia kostki betonowej koloru grafitowego - 116,90 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo gliniastej - 362,00 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo gliniastej do uzupełnienia na głębokości 3 cm - 585,60 m2- powierzchnia nawierzchni z płyt betonowych o wym. 60x60 cm - 146,80 m2- powierzchnia nawierzchni z desek betonowym o wym. 120x22,5 cm - 124,30 m2- powierzchnia trawnika - 27 249,60 m2- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej wylewanej poliuretanowej do usunięcia - 204,60 m2- powierzchnia nawierzchni żwirowo-gliniastej do usunięcia - 267,80 m2- powierzchnia nawierzchni betonowej do usunięcia - 111,20 m2- powierzchnia agrowłokniny pod rośliny - 2 829,00 m2- powierzchnia roślin do wyściółkowania - 2 829,00 m2- długość obrzeża stalowego - 1036,80 m- długość obrzeża betonowego o wym. 6x20x100 cm - 2 239,80 m2. Ponadto Wykonawca, zobowiązany jest do:- wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed zawarciem umowy, kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458) w wersji papierowej i elektronicznej. Sporządzony kosztorys będzie dokumentem wykorzystywanym do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w umowie.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 10 do SWZ. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem oznakowania. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:SanBank. Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ JeżoweNr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 074. Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium powinien zawierać zapis Wadium – Modernizacja Parku Gminnego w msc. Jeżowe - Postępowanie nr ZP 271.09.2024Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Kserokopię dokumentu stanowiącego dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium wniesione jest w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i niniejszej SWZ w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Określenie warunków:Ubezpieczenie Wykonawcya) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem prac budowlanych do ubezpieczenia budowy, mienia znajdującego się na placu budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na kwotę: 500.000,00 zł. / słownie : pięćset tysięcy zł.Ubezpieczeniu podlegają w szczególności roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót – od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych.b) Wykonawca zobowiązuje się, przed rozpoczęciem prac budowlanych, zawrzeć umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, funkcjonowaniem placu budowy i utrzymaniem obiektów oraz urządzeń znajdujących się na terenie budowy na kwotę : 500.000,00 zł. / słownie : pięćset tysięcy zł.c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy przedłoży do wglądu Zamawiającego umowy ubezpieczenia o których mowa powyżej.4) Zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:a) DoświadczenieZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) KadraZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, która spełnia następujące wymagania:Osoba proponowana do pełnienia funkcji:a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy-- minimalne doświadczenie i kwalifikacje:Kwalifikacje: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831).W/w osoba musi być zatrudniona na podstawie umowy o pracę.b) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych:- minimalne doświadczenie i kwalifikacje :Kwalifikacje: Wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach