Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
ul. Raszyńska 34/1 34/1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
REGON: 00054175300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w ul. T. Wendy w Granicy i ul. ks. Skorupki w Komorowie oraz wymiana szafek sterujących, wymiana i uzupełnienie punktów świetlnych oraz remont linii słupów oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nr sprawy: ZP.3402-78/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego w: ul. ks. Skorupki w Komorowie, ul. T. Wendy w Granicy, wymiana szafek sterujących i wymiana i uzupełnienie punktów świetlnych oraz remont linii słupów oświetlenia ulicznego terenie Gminy. Przedmiot robót należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik A do SIWZ. Wykonanie robót należy zgłosić w Zakładzie Energetycznym Rejon Pruszków, a następnie przedstawić w Urzędzie Gminy operat powykonawczy. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w przedmiarach, które stanowią załączniki B (nr B1 ÷B3) do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego na następujących ulicach: Lp. ADRES BUDOWY 1. Ul. Ks. Skorupki w Komorowie 2. Ul. T. Wendy w Granicy 3. Wymiana szafek sterujących SON 4. Wymiana opraw i przewodu sterującego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 8.1 W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej od ostatniej zmiany potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz kadry kierowniczej odpowiedzialnej za realizację zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i przynależnością do odpowiedniej Izby Inżynierów, w wykazie należy wskazać osobę-kierownika budowy, dla którego należy dołączyć następujące uprawnienia; uprawnienia budowlane w branży elektrycznej wraz z zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwa kwalifikacyjne dozorowe D oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawnionego do pracy pod napięciem dla pracowników dozoru (PPN) 5) wykaz pracowników w tym: dwóch pracowników z uprawnieniami kwalifikacyjnymi do 1 kV, dwóch elektromonterów z uprawnieniami: świadectwo kwalifikacyjne E, zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawniające do pracy pod napięciem dla elektromonterów (PPN), operator podnośnika 6) wykaz lub udokumentowany i nieograniczony dostęp do sprzętu: samochód, ciężarowy co najmniej 1 szt., dźwig co najmniej 1 szt., samochód wyposażony w podnośnik koszowy co najmniej 1 szt., samochód dłużyca do przewozu słupów co najmniej 1 szt., wiertnica co najmniej 1 szt., koparka co najmniej 1 szt., 7) wykaz trzech robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie tożsamym z niniejszym zamówieniem, o wartości minimum 300 000 zł brutto każda wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 8) aktualna polisę ubezpieczeniową OC tytułem odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kablowych linii energetycznych oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych.
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogowego ul. bpa W. Bandurskiego (na odc. od Al. Legionów do ul. gen. W. Sikorskiego) i w części ul. gen. W. Sikorskiego (na odc. ul. Olszankowej do ul. bpa W. Bandurskiego i z podłączeniem linią kablową do istniejącego słupa linii nn w ul. Wardenckiego) w Legionowie; Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogowego - ronda im. J. Poniatowskiego w Legionowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa oświetlenia ul. Fabrycznej w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja oświetlenia drogowego i aktualizacja dokumentacji technicznej
Dodano: 2016-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgóra
Dodano: 2016-05-05 - Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-04-29 - Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulic Bajkowej, Bajecznej, Alladyna - działki o nr ew. 849/1, 848/13, 847/10, 849/29, 856/8, 857/7, 857/13, 856/19 oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa punktów świetlnych Serock ul. Traugutta-Wiosenna- oświetlenie drogi gminnej
Dodano: 2016-04-15 - Budowa oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2016r - Etap I Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia na ul. Sarenki w Kawęczynku na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 2 - Rozbudowa oświetlenia drogowe przy ul Śnieżnej w miejscowości Słomczyn w gminie Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 3 - Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Konstancinie-Jeziornie.
Dodano: 2016-04-15