Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Mieście Grajewo

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 0 800 , fax. 86 273 0 803
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 86 273 0 800, fax. 86 273 0 803
    REGON: 52330100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.grajewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego w Mieście Grajewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zainstalowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami typu LED oraz przebudowa istniejących urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Grajewo, na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego. Zakres zamówienia 1. Wykonanie projektu wykonawczego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, warunków wydanych przez PGE Dystrybucja S.A., Audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego, tabeli inwentaryzacyjnej oświetlenia ulicznego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, zawierającego następujące elementy: 1) Dobór mocy opraw LED, których moc ogólna wraz z zainstalowanymi oprawami LED nie podlegającymi wymianie (28 szt. o mocy 1,262 kW) ujętymi w tabeli nr 1 PFU (zał. Nr 1a) nie będzie większa niż 51,44 kW mocy zainstalowanej. 2) dobór opraw LED (producent, typ) ulicznych i parkowych: • oprawy uliczne i parkowe winne być oznakowane znakami CE lub równoważnymi, • oprawy uliczne i parkowe winny posiadać certyfikat ENEC lub równoważny (z wyjątkiem opraw z kloszem ozdobnym) wydany przez laboratorium na terenie Unii Europejskiej, • oprawy winny być wyposażone w elementy (urządzenia) zapewniające ochronę przeciwprzepięciową, • oprawy winny być wyposażone w sterowanie i zarządzanie oświetleniem, • oprawy winny być wyposażone w kompensację mocy biernej, • oprawy winny posiadać współczynnik cos fi nie mniejszy niż 0,98 dla mocy znamionowej. 3) Opis rozwiązań dotyczących kompensacji mocy biernej gwarantujących kompensację mocy biernej do poziomu, który gwarantuje brak opłat za moc bierną. 4) Opis systemu sterowania i zarządzania oświetleniem. 5) Rozwiązania dotyczące ochrony przeciwprzepięciowej. 6) Zestawienie czynności montażowych. 7) Specyfikację materiałów i dostaw. Dopuszcza się montaż układów (urządzeń) zapewniających ochronę przeciwprzepięciową, sterowanie i zarządzanie oświetleniem, kompensację mocy biernej poza oprawami (np. w szafach oświetleniowych). Projekt wykonawczy powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13201, ma zostać wykonany na podstawie danych zawartych w Tabeli Inwentaryzacyjnej (Załącznik nr 1d do SIWZ). Projekt wykonawczy należy uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Grajewo oraz Rejonem Energetycznym Łomża. 2. Dostawa urządzeń i roboty budowlano - montażowe 1) Demontaż przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych – 1840 szt. i wymiana ich w ilości 1840 szt. na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED. Audyt efektywności energetycznej (zał. Nr 1c) oraz Program Funkcjonalno- Użytkowy (zał. Nr 1a) zakłada możliwość montażu opraw pojedynczych w miejscu opraw zamontowanych na słupie w liczbie mnogiej. W przypadku wymiany opraw na ilość mniejszą niż 1840 szt., lecz nie mniejszą niż 1766 szt. (ilość zgodnie z projektem wykonawczym) projekt wykonawczy winien zawierać projekt fotometryczny dla każdej lokalizacji słupa uzasadniający dobór zmniejszonej ilości opraw. 2) Dostosowanie przewodów zasilających w wysięgnikach i słupach na których zamontowane są oprawy oświetlenia ulicznego i ich ewentualna wymiana – z uwagi na krótki czas użytkowania (max. do 15 lat) stan techniczny ocenia się na dobry i wymiana przewodów może wystąpić sporadycznie tylko w przypadku złego stanu technicznego. 3) Dostosowanie wysięgników do zawieszenia opraw tylko w przypadku zmniejszenia ilości opraw na słupie - ilość zgodna z projektem wykonawczym. 4) Dostosowanie zabezpieczeń opraw lub wymiana ich na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi - ilość zgodna z projektem wykonawczym. 5) Dobudowa nowych lub doposażenie szafek oświetleniowych istniejących w niezbędne nowo zaprojektowane układy – w przypadku konieczności ich wykonania wynikającej z projektu wykonawczego. 6) Wykonanie rozwiązań dot. kompensacji mocy biernej gwarantujących kompensację mocy biernej do poziomu, który gwarantuje brak opłat za moc bierną – w przypadku, gdy Wykonawca zamontuje oprawy generujące moc bierną i nie zastosuje odpowiednich urządzeń do kompensacji mocy biernej, wówczas będzie to traktowane jako wada przedmiotu zamówienia i Zamawiającemu przysługiwać będą w związku z tym odpowiednie roszczenia, w tym z tytułu rękojmi lub gwarancji, jak też prawo żądania odszkodowania co najmniej w wysokości kosztów wynikających z wystąpienia opłat za moc bierną; na dzień odbioru końcowego jak też podczas przeglądu końcowego z tytułu gwarancji lub rękojmi dokonane zostaną pomiary mocy biernej w celu potwierdzenia braku jej występowania. 7) Wykonanie rozwiązań systemu sterowania i zarządzania oświetleniem zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres obejmuje wyposażenie instalacji w niezbędną ilość kart SIM, ponoszenie opłat za użytkowanie systemu łączności przez cały okres trwania gwarancji ciąży na wykonawcy przedmiotu zamówienia. 8) Wykonanie rozwiązań dotyczących ochrony przeciwprzepięciowej zgodnie z projektem wykonawczym. 9) Wykonanie pomiarów: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - mocy zainstalowanej dla obwodów zmodernizowanych, - natężenia oświetlenia dla 5% zmodernizowanego oświetlenia na 10 odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu wykonawczego zgodnie z warunkami uzyskanymi od PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny w Łomży i uzgodnienia z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Grajewo oraz Rejonem Energetycznym Łomża. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i załączenie do protokołu odbioru końcowego , w tym: 1) Protokołów pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 2) Protokołów pomiarów mocy zainstalowanej dla obwodów zmodernizowanych (miernikiem cęgowym Dietza). 3) Protokołów pomiarów natężenia oświetlenia dla 5% zmodernizowanego oświetlenia na 10 odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego. 4) Dokumentów (certyfikaty, deklaracje zgodności itd.) potwierdzających, że zamontowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 t.j.) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.215 t.j.) o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy (opisane i ostemplowane przez Wykonawcę). 5) Wykonanie dokumentacji odbiorowej ze schematami jednokreskowymi obwodów oświetlenia ulicznego osobno dla każdej szafy SO w wersji papierowej oraz dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej w geodezyjnym układzie odniesienia "1992", "2000/5".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z wykonaniem roboty budowlanej polegającej na budowie/modernizacji oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej 500 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach