Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, dydaktycznej.

Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-002 Białystok, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6750077 , fax. 0-85 6750215
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku
    ul. Sienkiewicza 57
    15-002 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6750077, fax. 0-85 6750215
    REGON: 17914000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, dydaktycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, dydaktycznej i administracyjnej. 2. Stan istniejący: Budynek, w którym ma być realizowane zamówienie posiada oddzielne, samodzielne wejście od ul. Ogrodowej. Ta część obiektu nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo dotyczy to zarówno ciągów komunikacyjnych, jak i toalet, brak windy i samojezdnej platformy przychodowej. 3. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe i elektryczne polegające w szczególności na: a) demontaż starych drzwi oraz montaż w miejscu istniejących drzwi (w razie potrzeby wraz z powiększeniem otworu) nowych drzwi antywłamaniowych; b) dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo wejścia do budynku od zewnątrz (podjazd), c) usunięcie podłóg PCV i ułożenie terakoty, d) usuniecie boazerii, farby olejnej, e) szpachlowanie, malowanie/tapetowanie, ułożenie glazury w części kuchennej, wymiana drzwi wewnętrznych, f) wymiana stolarki okiennej, g) kompleksowy remont toalety damskiej, męskiej i dla osób niepełnosprawnych, h) niezbędne prace elektryczne, hydrauliczne, w tym koszty materiałów oraz usług remontowo-budowlanych, 4. Łączna powierzchnia przeznaczona na prowadzenia działalności gastronomicznej wynosi 139 m2. 5. Szczegółowy zakres robót i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy załączonymi do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach