Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły

GMINA JAŚWIŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 19-124 Jaświły, Jaświły, 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857168001
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAŚWIŁY
    Jaświły, 7
    19-124 Jaświły, woj. podlaskie
    tel. 857168001
    REGON: 050659349
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opraw oświetleniowych ze źródłem światła w technologii LED wraz z ich montażem w miejscach istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jaświły. Aktualnie większą część lamp stanowią lampy sodowe o mocy 70W. Projektowana moc nowych opraw LED wynosi maksymalnie 35W. Oferowane przez Wykonawcę lampy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie obejmuje m.in.: 1) dostawę ok. 620 szt nowych opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, o parametrach zgodnych z danymi określonymi w projekcie;2) demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego przy użyciu sprzętu Wykonawcy;3) montaż nowych opraw LED na istniejących wysięgnikach przy użyciu sprzętu Wykonawcy; w przypadku złego stanu technicznego wysięgnika i braku możliwości instalacji na nim nowej oprawy - montaż nowego wysięgnika wraz z oprawą LED4) demontaż starego i montaż nowego okablowania łączącego oprawę z linią5) montaż oprawek bezpiecznikowych6) przeprogramowanie istniejących szaf sterowniczych w celu dostosowania ich do pracy z nowymi oprawami LED7) transport i utylizacja zdemontowanych materiałów; oprawy w dobrym stanie technicznym należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego8) uzyskanie uzgodnień/pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia prac m. in. w zakresie prowadzenia prac pod napięciem na czynnych liniach napowietrznych i w pasie drogowym 9) wycinkę drzew, zakrzaczeń (jeśli zajdzie taka potrzeba) i ich zagospodarowanie na koszt Wykonawcy, 10) przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych opraw3. Okres gwarancji : Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót.4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV :31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych5. Szczegółowy zakres prac, jak również wymagania techniczne opraw zostały przedstawione w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. 6. Przedmiotowe środki dowodowe:W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę oprawy LED spełniają parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające opisywane parametry (np. karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach);6.1. Parametry wskazane w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako minimalne; dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Niespełnienie minimalnych wymagań wyznaczonych przez Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia6.2. Rozwiązania równoważne:- w przypadku, gdy w dokumentach zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne a Wykonawca, który zaoferuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych ( art. 104-107 ustawy Pzp ), że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że dostarczone przez niego produkty spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia. - przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.9. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja IX – Rozświetlamy Polskę.10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Nie dotyczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości5 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku 27 8085 0005 0260 0127 2000 0030 z dopiskiem „Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaświły7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże:a) że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu oprawy oświetlenia w technologii LED wraz z systemem sterowania w ilości nie mniejszej niż 100 szt.b) że dysponuje bądź będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1kV. Prace montażowe objęte przedmiotem zamówienia powinny wykonywać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, jeśli są wymagane na podstawie przepisów prawaUWAGA! Zamawiający uzna, warunek opisany w pkt a za spełniony, jeżeli wykazane prace będą wykonane w innej w formule niż dostawy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach