Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED

Gmina Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-253 Janów, Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343278048 , fax. +48343278081
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów
    Częstochowska 1
    42-253 Janów, woj. śląskie
    tel. +48343278048, fax. +48343278081
    REGON: 15139794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Janów w oparciu o wydajną energetycznie technologię LED”. Modernizacja oświetlenia drogowego obejmuje wymianę opraw oświetleniowych na istniejących słupach, montaż nowych przewodów zasilających oprawy oświetleniowe wraz zabezpieczeniami. Każdą oprawę należy zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym 6A. Zastosowane zostaną oprawy LED-owe o mocach dobranych do istniejącej geometrii dróg i wymagań oświetleniowych zgodnie z założeniami normy PN-EN 13201:2007 na podstawie istniejącej geometrii dróg oraz istniejącą infrastrukturą słupów. Zakres robót obejmuje: 1) Demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego z sadowym źródłem ciepła o mocy 70W, 100W, 150W i 400W oraz projektorów o mocy 500W- 238 szt. 2) Montaż opraw LED w miejsca zdemontowanych opraw oraz projektorów- 238 szt. o następujących mocach: Oprawa drogowa dekoracyjna LED 28W- 4 szt. Oprawa drogowa LED 28W- 20 szt. Oprawa drogowa LED 36W- 28 szt. Oprawa drogowa LED 41,5W- 145 szt. Oprawa drogowa LED 53W- 15 szt. Oprawa drogowa LED 62W- 4 szt. Oprawa drogowa LED 78W- 20 szt. Projektor LED 47W- 2 szt. Oprawy mają zostać wyposażone w programowalne i autonomiczne reduktory mocy z możliwością programowania bez przewodowego do min. 5 poziomów. Oprawy należy zaprogramować zgodnie z założeniami w dobową redukcję mocy w wartościach podanych w projekcie. Oprawy powinny mieć gniazdo Dali w celu umożliwienia rozbudowy o inteligentny system sterowania. Rozliczenie oraz utylizacja zdemontowanych materiałów w porozumieniu z ich właścicielem- Urzędem Gminy Janów lub TAURON Dystrybucja S.A. Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, Wykonawca przekaże do Zamawiającego, odwiezie we wskazane miejsce w granicach administracyjnych Gminy Janów. Przekazane materiały muszą zostać posortowane, spakowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę. Materiały te stanowią własność Zamawiającego, natomiast pozostałe materiały nie nadające się do ponownej zabudowy (odpady) stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca, z którym Gmina podpisze umowę na wykonanie prac modernizacyjnych, przed przystąpieniem do ich realizacji powinien zgłosić się do Biura Obsługi Oświetlenia Gliwice (NMG)- TAURON Dystrybucja Serwis S.A. w celu uzgodnienia szczegółów organizacyjno –technicznych oraz zawrzeć „porozumienie o współpracy w zakresie modernizacji instalacji oświetlenia drogowego” regulujące warunki współpracy i odpłatność za świadczone usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2020 r. do godz. 9.30. 8.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Niegowie Oddział w Janowie nr 49 8591 0007 0330 0925 0228 0010 do chwili upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 16, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W sytuacji wnoszenia wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego należy go przesłać w oryginale na adres: jarosław.zasun@janow.pl Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5a SIWZ; 3) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.2 – 5.4 SIWZ; 4) dowód wpłaty wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 299, z późn. zm.) – należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zawierające dane o których mowa w pkt 6.9 SIWZ – zgodnie z załącznikiem nr 7. 7) oryginalne karty katalogowe dotyczące oferowanych produktów, które potwierdzają spełnienie przez produkt minimalnych parametrów jakościowych znajdujących się w dokumentacji projektowej. 8) Obliczenia fotometryczne w wersji drukowanej, gdzie moc całkowita opraw nie może być wyższa niż założona, a sam strumień świetlny niższy. Należy wykonać obliczania potwierdzające spełnienie normy PN-EN 13201:2007 oraz wykazać wyniki nie gorsze niż pierwotnie założone we wszystkich pomiarowych elementach, tak aby nie pogorszyć parametrów oświetlenia względem tych projektowanych przygotowując obliczenia min. równoważne bądź o lepszych wynikach. Należy zastosować identyczne parametry geometrii dróg, lokalizacje oraz parametry słupów, współczynnik utrzymania oraz inne mające wpływ na wynik obliczeń zmienne instalacji. Należy spełnić wszystkie postawione parametry jakościowe oraz cechy techniczne i technologiczne w celu osiągnięcia planowanej jakości modernizacji, funkcjonalności oraz walorów użytkowych. 9) Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 6.12 SIWZ: 1) dokumenty wymienione w punktach 6.2 do 6.8 i 6.10 SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); 2) zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu („kosztorysu ofertowego”) opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej. Wyliczone w tych kosztorysach ceny poszczególnych elementów, jak również cena całkowita musi być zgodna z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej. Tak opracowane kosztorysy będą podstawą do rozliczania: „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego”, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach